Gå til innhold

Gutter - er disse perfekte? ;))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva koster det i Norge nå?

25.000.-35.000.- Mulig mer og, avhenig av hva man skal ha gjort.

Men flytting av brystvorte, løft og slikt noe, gir arr...dessuten må man slutte å røyke! Æsj, nesten verre enn å spare:-)

Nå laller jeg, stuptrøtt etter natta.

Kos dæ

Annonse

25.000.-35.000.- Mulig mer og, avhenig av hva man skal ha gjort.

Men flytting av brystvorte, løft og slikt noe, gir arr...dessuten må man slutte å røyke! Æsj, nesten verre enn å spare:-)

Nå laller jeg, stuptrøtt etter natta.

Kos dæ

Klarer meg med de jeg har! :-)

Moralen er at det er ikke så viktig for de fleste, men fetisjister finner du overalt. En fjern bekjent er så opptatt av pupper at han har et helt rom med bilder han har tatt selv. Det er modeller, hovedsaklig engelske og han er medlem i en klubb for slike ! De reiser til London to ganger i året og betaler modeller for å posere så de får tatt bilder. Proffe bilder. Ingen blir solgt eller publisert, de bare samler.

Det er litt av en bekjentskapskrets du har Ulv, om ikke annet - så skal du ha DET hvertfall!

Klarer meg med de jeg har! :-)

Synes det ikke er noe å ønske seg, de er litt for store, blir en belastning med åra når innholdet blir mindre. (skinnfiller)

Vær glade for de dere har, de fleste er store å vakre nok, isåfall de jeg har sett. Store eller små bryst er like sjarmerende når brystvortene hovner opp:-) En god håndfull bryst er

godt nok blikkfagn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...