Gå til innhold

Sex og blæreproblem??

Anbefalte innlegg

ung&fortvilet

Noen som har samme problem som meg? Har vært seksuelt aktiv i litt over ett år nå, og i begynnelsen gikk dette bra. Har aldri fått orgasme eller syntes det har vært SÅ godt da, men de siste gangene har jeg hatt et annet, mye mer plagsomt problem..

Etter en stund ut i samleiet, føler jeg nemlig en enorm press på blæren, og må kutte ut mitt i samleie for å løpe og tisse... Har prøvd å bare fortsette og håpe på at det gir seg, men nei.. Går ikke bra!

Vet at det godt mulig kan være psykisk, men har ingen anelse hvorfor! Kvir meg til sex hver gang nå..

Noen med lignende erfaring som kan gi meg noe tips?? Eller som kanskje vet om noen øvelser for å trene opp blæren?? Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68067-sex-og-bl%C3%A6reproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ung&fortvilet

Det høres ut som om du kanksje får g-punktet ditt stimulert, da det ofte medfører at du føler en trang til å tisse.

Kanskje typen din rett har en pikk som er formet på en måte som gjør at g-punktet blir veldig stimulert?

Takk for tipset! Begynte lure på om det var noe gale med meg! :)

Takk for tipset! Begynte lure på om det var noe gale med meg! :)

Det er ikke deg det er noe galt med, og lærer du/dere tilstrekkelig om g-punkt stimuli så kan du nok få orgasmer som bare varer og varer, og enkelte jenter kan til og med ejakulere :)

Prøv dere fram og ikke "knyt" deg og bli nærvøs neste gang du føler at du må tisse, det er som sagt ganske normalt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...