Gå til innhold

Hva kan det være

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan det være?

I det siste har jeg vært plaget av, vet ikke om du helt kan kalle det hodepine men. På høyre siden av hodet på et spesielt punkt kjenner jeg et lite press, liksom fra utsiden. Der presset er føles det litt varmt.

Jeg går konstant og kjenner etter og da er det jo selvfølgelig der.

Jeg kjenner ikke noe når jeg står opp om morningen, det kommer etter en 1/2-1 time. (Det første jeg tenker på når jeg våkner om morningen er denne rare følelsen jeg har i hodet).

Jeg er ellers helt frisk, men litt bekymret for hva dette kan være. Tenker jo selvfølgelig hjernesvulst med en gang.

Jeg vet jeg heller bør kontakte lege enn å spørre her, men jeg ville bare høre litt her. Det tar jo alltid en stund å få legetime. Hvis jeg skal ta kontakt med lege. Kontakter jeg da min vanlige lege eller en nevrolog.

Har du noen ide om hva dette kan være?

Jeg har gått på Pergotimetabletter, men det er vel tvilsomt at det kan ha en slik hodepine som bivirkning

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6809-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære "hva kan det være" !

Du gjettet riktig, mitt svar vil være at du bør oppsøke din faste lege med dette problemet. Han vil vurdere om det er nødvendig med videre henvisning, det er slett ikke sikkert at det er det. Forøvrig får jeg ingen spesielle assosiasjoner ut fra disse opplysningene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6809-hva-kan-det-v%C3%A6re/#findComment-34186
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...