Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest spent_1

Skal begynne på skolen nå snart og spraystart snart,sliter med litt angst på kveldene da jeg gruer meg og er spent på begge deler.Har slitt med angst anfall i noen år nå men det går bedre.Jeg får litt kvalme og i værstefall panikkangst.

Det er ikke greit når man vil ha barn og det må gjøres på denne måten,det er ikke alltid like enkelt å takle alt mulig.Jeg har noe beroligende som jeg bruker når jeg kjenner det kommer,jeg håper det vil gi seg snart da jeg begynner på skole og medisiner og venner meg til det.

Jeg håper man ikke vil slite med kvalme av disse medisinene man skal bruke for det blir veldig dumt for meg som har allerede mye kvalme, og da blir det bare værre.

Jeg håper bare på positive svar,negative svar er nok ikke det beste akkurat nå.

Takk for svar og at du/dere leste dette,godt å åpne seg litt.

Er det flere som har det slik som dette?

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68166-hei-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære spent_2!

Det høres ut som om du har det tøft for tiden, mange ting på en gang som er viktig for det og som du så gjerne skulle lykkes med.

Det er ikke lett å hente krefter for å komme seg opp etter ett nederlag (evt.ikke graviditet etter forsøk), spesielt ikke når du sliter fra før.

En føler det veldig urettferdig å måtte gå gjennom prøverør når en har så mye mye mer en nok fra før. Men skal en ha barn må en gjennom det :-). Gurimalla så møkje lettere om en kunne sleppe alt og vips så var en gravid. Da slapp en disse hormonvirkningene.

Jeg kan fortelle deg at jeg ikke har hatt så dårlig hormonell virkning avmedisinene. Litt opp og ned etter innsetting men eller ok. FÅr håpe du reagerer likt.

Ellers syns jeg at det er godt at du skal begynne på skole-da du får andre ting å byr hodet ditt med - noe å være opptatt.

Du skal også være klar over at det er ikke et NEDERLAG å ikke klare å bli gravid på første forsøk - det er heller vanlig. De fleste føler jeg må gjennom 2-3 eller flere for å klare det.

Hvor gammel er du, og hva er det som er galt siden du er ufb?

Lykke til jeg krysser fingrer og tær og alt annet som krysses kan, da jeg vet at det vil gå bra til slutt. Og jeg ønsker så sterkt at angsten slipper taket i deg, ikke lett å gå kvalm hele tiden, må bli veldig sliten av det. Se fremover med positivitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68166-hei-alle/#findComment-318369
Del på andre sider

Gjest spent_2

Hei kjære spent_2!

Det høres ut som om du har det tøft for tiden, mange ting på en gang som er viktig for det og som du så gjerne skulle lykkes med.

Det er ikke lett å hente krefter for å komme seg opp etter ett nederlag (evt.ikke graviditet etter forsøk), spesielt ikke når du sliter fra før.

En føler det veldig urettferdig å måtte gå gjennom prøverør når en har så mye mye mer en nok fra før. Men skal en ha barn må en gjennom det :-). Gurimalla så møkje lettere om en kunne sleppe alt og vips så var en gravid. Da slapp en disse hormonvirkningene.

Jeg kan fortelle deg at jeg ikke har hatt så dårlig hormonell virkning avmedisinene. Litt opp og ned etter innsetting men eller ok. FÅr håpe du reagerer likt.

Ellers syns jeg at det er godt at du skal begynne på skole-da du får andre ting å byr hodet ditt med - noe å være opptatt.

Du skal også være klar over at det er ikke et NEDERLAG å ikke klare å bli gravid på første forsøk - det er heller vanlig. De fleste føler jeg må gjennom 2-3 eller flere for å klare det.

Hvor gammel er du, og hva er det som er galt siden du er ufb?

Lykke til jeg krysser fingrer og tær og alt annet som krysses kan, da jeg vet at det vil gå bra til slutt. Og jeg ønsker så sterkt at angsten slipper taket i deg, ikke lett å gå kvalm hele tiden, må bli veldig sliten av det. Se fremover med positivitet.

Jeg er i midten av 20 årene og hva som er galt har jeg ikke noen spesiell diagnose men at det bare ikke kræsjer...skjønner?

Det var virkelig et fint svar jeg fikk og jeg håper alt blir bedre når jeg blir vant med ting,det gjør det nok.

Takk igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68166-hei-alle/#findComment-318424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...