Gå til innhold

Jeg håper inderlig at noen vet !

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at dere sikkert er lei dette snakket om talgkjertler, men alle svar sier hvor normalt det er osv. men ingen nevner hvordan disse overproduserende kjertlene kan fjernes/normaliseres...(noen kremer eller noe sånn?)

Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette !!

Jeg har litt betenkligheter med å ha sex med en jente før jeg ser litt mer normal ut der nede, og tro meg jeg begynner å bli rimelig klar for sex nå !!

Dette stresser meg endel så viss noen har svaret på dette så vær så snill å ta deg tid til å svare..

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68193-jeg-h%C3%A5per-inderlig-at-noen-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Innocens

Det problemet der er på linje med jenter som synes de har for store skamlepper. Altså, kun noe du opplever som et problem, og ikke noe som en seksualpartner vil legge merke til.

Jeg regner med at talgkjertlene dine er små nupper og ikke store verkende sår. Da skal damen med andre ord være veldig nære for å legge merke til dem.

Jeg gikk også og lurte på talgkjertlene før min seksuelle debut. Men de var aldri noe problem, en dame spurte engang om hva de var, når hun etter mye oralsex endelig hadde lagt merke til de. Hun sluttet ikke med oralsex allikevel :-)

Så blås i det, ingen bryr seg, og de forsvinner utover i 20-årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...