Gå til innhold

Sår etter en helg med mye sex

Anbefalte innlegg

Muligens :-)

Jeg viste animasjonen til nanna på jobben i dag for flere samtidig :

http://mijav.dk/download/boobs.swf

Damene syns den var fin, herrene fikk det plutselig veldig travelt ...

Den var så søt atte..

Men jeg får det ikke travelt av å se på den. *s*

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

32

• rufsetufsa

16

• Ulv I Faarikaal

9

• SierDuDet

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Den var så søt atte..

Men jeg får det ikke travelt av å se på den. *s*

Herrene ville vel ikke vise sin interesse altfor sterkt når det var damer til stede :-) Det kom et par snikende etterpå og skulle vite nettadressen ... da måtte jeg mobbe vuttu.

Herrene ville vel ikke vise sin interesse altfor sterkt når det var damer til stede :-) Det kom et par snikende etterpå og skulle vite nettadressen ... da måtte jeg mobbe vuttu.

Det er vel typisk da *flirer*

Jeg trodde du mente at de fikk det travelt med å løpe på toalettet ;)

Annonse

Elsker å more meg på din beskostning. *gleder seg til å treffe deg*

Jeg skal ikke på byen med deg.

Du kommer til å drite meg ut ved å sjekke opp typer og lempe dem over til meg, di fille.

Sånt kan du ha for deg sjæl *viser fingeren. (pekefingern vel og merke)*

Jeg sender deg på disko alene sammen med era.

Dere er ikke tamme.

Men vorspiel kan jeg ha.

Neida, det var nok mer sjenanse.

Ja, så lenge det er damer til stede.

Forsåvidt fint det.

Jeg brukte å sitte i kontorfellskap sammen med to gutter og en jente fra en kristen sørlandsbygd.

Det ble kanskje litt vel mye av det gode av det gutta viste og sendte meg, men stakkars hun søte, beskjedne kollegaen min rødmet jo bare en legemsdel ble nevnt.

*flirer*

Jeg skal ikke på byen med deg.

Du kommer til å drite meg ut ved å sjekke opp typer og lempe dem over til meg, di fille.

Sånt kan du ha for deg sjæl *viser fingeren. (pekefingern vel og merke)*

Jeg sender deg på disko alene sammen med era.

Dere er ikke tamme.

Men vorspiel kan jeg ha.

Skulle vi ikke ha med SDD og en annen også?

Vorspiel blir bra, og disco blir bedre.

Og DU blir garantert dritings, mens jeg står og ser på deg og ler.

Så tar jeg toget til Drammen... ;-)

Skulle vi ikke ha med SDD og en annen også?

Vorspiel blir bra, og disco blir bedre.

Og DU blir garantert dritings, mens jeg står og ser på deg og ler.

Så tar jeg toget til Drammen... ;-)

sdd er ei pingle. han kommer ikke på noe jentevorspiel han vettu.

Og du kommer garantert ikke til å gå ut av det her huset annet enn under definisjonen ustadig beruset.

Era har også drikkevett, forresten. Hehe.

Holdt på å stoppe henne i døra forrige dagen for hun bare kom med colaen i handa. Men hvis du har lest på vesketråden, så har hun ikke tatt ut spritflaska enda.

:-)

sdd er ei pingle. han kommer ikke på noe jentevorspiel han vettu.

Og du kommer garantert ikke til å gå ut av det her huset annet enn under definisjonen ustadig beruset.

Era har også drikkevett, forresten. Hehe.

Holdt på å stoppe henne i døra forrige dagen for hun bare kom med colaen i handa. Men hvis du har lest på vesketråden, så har hun ikke tatt ut spritflaska enda.

:-)

Pøh, hun som ikke klarte å tømme flaska på nachspielet en gang?

Men dette blir moro, og jeg lover deg, SDD kommer om han så skal dras etter ringen sin. *gliser*

Men dette blir moro, og jeg lover deg, SDD kommer om han så skal dras etter ringen sin. *gliser*

Jeg tror hun hadde nachspiel på en benk i parken.. sammen med en "seksuelt ufarlig person".. *flirer*

Men du er vel klar. Ha'kke blitt no på deg de siste par årene -hverken vått eller vått?? ;)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, så lenge det er damer til stede.

Forsåvidt fint det.

Jeg brukte å sitte i kontorfellskap sammen med to gutter og en jente fra en kristen sørlandsbygd.

Det ble kanskje litt vel mye av det gode av det gutta viste og sendte meg, men stakkars hun søte, beskjedne kollegaen min rødmet jo bare en legemsdel ble nevnt.

*flirer*

Jeg kan si at det bare er andre gangen på et år at jeg kommer med noe "kontroversielt", og jeg sender ikke annet enn helt uskyldige greier med epost en sjelden gang. Vår ene dame på 7 menn er ganske fredet vilt, selv om hun noen ganger "oppsøker trøbbel".

Jeg kan si at det bare er andre gangen på et år at jeg kommer med noe "kontroversielt", og jeg sender ikke annet enn helt uskyldige greier med epost en sjelden gang. Vår ene dame på 7 menn er ganske fredet vilt, selv om hun noen ganger "oppsøker trøbbel".

Selvsagt.

Hadde ikke trodd noe annet om deg da :-)

Jeg hadde aldri turdt å ha vorspiel med dere tre damene på likt, så dere får klare dere uten mannfolk den kvelden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...