Gå til innhold

Sår etter en helg med mye sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

32

• rufsetufsa

16

• Ulv I Faarikaal

9

• SierDuDet

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

hvor kåt du er har ingen innvirkning på sårheta... har hatt sex med jenter som har vært som en foss i perioder, men etter en stund kan det plutselig bli knusk tørt, de har fortsat vært i 101, men de blir fort såre da...

Du har så rett så rett:)

Ulv I Faarikaal

Selvsagt.

Hadde ikke trodd noe annet om deg da :-)

Selv om damen tydelig liker å flørte, ser det ut som vi er enige om å være snille. Det er ikke alltid en plaget person sier i fra om det de oppfatter som mobbing, og alle tror at alt er OK, og så sitter vedkommende på do og gråter :-( Langt fra uvanlig, jeg tror vi totalt sett snaker om 1-2% slike tilfeller.

Du har så rett så rett:)

lurer litt på hva de unge spiser i dag, det virker jo som om de klekkes ut fra en kaninfarm... blir skremt jeg...

prøver å minnes tenårene, kan ikke si at jeg slet med for mye mus på snabeln for å si det sånn, og det på tross av lengre forhold på det tidspunktet...

det positive må jo være dersom man fikk napp hos ei ung jente i dag? kanskje man blir innlagt på sykehus p.g.a utmattelse :-)

lurer litt på hva de unge spiser i dag, det virker jo som om de klekkes ut fra en kaninfarm... blir skremt jeg...

prøver å minnes tenårene, kan ikke si at jeg slet med for mye mus på snabeln for å si det sånn, og det på tross av lengre forhold på det tidspunktet...

det positive må jo være dersom man fikk napp hos ei ung jente i dag? kanskje man blir innlagt på sykehus p.g.a utmattelse :-)

hehe

Ja, når problemene går i retning..

"sår etter for mye sex",

"er det normalt med sex fem ganger om dagen",

"partneren min vil ikke ha sex flere ganger om dagen -skal jeg forlate h*n"

Da kan man jo lure på hva de spiser.. *flirer*

PS. Men alle problemer er viktige for de det gjelder (bare så det er sagt..).

hehe

Ja, når problemene går i retning..

"sår etter for mye sex",

"er det normalt med sex fem ganger om dagen",

"partneren min vil ikke ha sex flere ganger om dagen -skal jeg forlate h*n"

Da kan man jo lure på hva de spiser.. *flirer*

PS. Men alle problemer er viktige for de det gjelder (bare så det er sagt..).

Mange egg & mye bacon, pizza med biffkjøtt, pepperoni og bacon, nudler(!) (+ kraften som den blir kokt i) og nachos.. Jeg tror det skulle dekke det ;)

Annonse

Selvsagt.

Og det spiser du jo mye av, så du kommer vel snart med en ny tråd i samme genren..?

"Jeg tenker på sex hele tiden og det gjør ikke dama mi...er jeg normal?"

;-)

hehe

Blir vel mer sånn, 'damen min får gangsperre etter sex, er det normalt?' ;)

Selv om damen tydelig liker å flørte, ser det ut som vi er enige om å være snille. Det er ikke alltid en plaget person sier i fra om det de oppfatter som mobbing, og alle tror at alt er OK, og så sitter vedkommende på do og gråter :-( Langt fra uvanlig, jeg tror vi totalt sett snaker om 1-2% slike tilfeller.

Men du eier jo ikke hverken empati eller forståelse av kvinner som gråter jfr tidligere uttalelser, Ulv, så det er vel ikke noe å bry seg om.

:-)

Har du sjans hos unge piker da, tror du?

Tren med vektene dine - for å være på den sikre siden.

Ulv I Faarikaal

Men du eier jo ikke hverken empati eller forståelse av kvinner som gråter jfr tidligere uttalelser, Ulv, så det er vel ikke noe å bry seg om.

:-)

Kanskje det er et lam i ulvepels ? En sånn er ikke fullt så vanskelig å håndtere tipper jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...