Capo1365380365 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Dersom noen kan svare meg på dette: For en tid tilbake oppdaget jeg at jeg har fått noen kviseliknende "flekker" i lysken. De ser ut som kviser, men forsvinner ikke på lik linje. De er dessuten mye vondere enn kviser. De har også bredt seg opp mot magen. Jeg fjernet den ene på egen hånd, men fy flate: DET VAR VONDT!!! Under den prosessen ble den rød akkurat som en blodblemme. Dette er helt sikkert ganske ekkelt å lese, men da jeg "plukket" bort de siste restene var det akkurat som om det hang igjen en type rot Jeg har dessuten aldri vært spesielt plaget av kviser. Dette er kanskje ikke et helsemessig problem for meg, men det er ubehaglig. Det var kjæresten min som oppdaget dette i utgangspunktet, og det som kanskje er verre er at hun også har fått et par tilfeller av det samme svineriet. En ting til: Jeg har også oppdaget at jeeg har små utvekster som tydeligvis bare er ren hud. Ser ut som små nupper ved penisroten. Oppdaget dette da jeg skulle barbere meg nedentil for å overraske min bedre halvdel. DE går i alle fall ikke å få bort. Det kan virke som om det sitter tre-fire stykker i klynge, men kun på ett sted. Dersom noen kan gi meg noen hint om hva dette er for noe setter jeg umåtelig stor pris på det da jeg ikke er så interessert i å brette meg frem for en lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68290-kviser-og-flekker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.