Gå til innhold

Ingen nytelse av samleie...hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har jevnlig samleie, men jeg kjenner ingen ting inne i skjeden...absolutt ingenting. Dette er et stort problem for meg. Trodde sex skulle være noe av det beste som finnes, men for meg er det bare et tiltak hver gang kjæresten min vil.

Han er min første sex-partner,men det er sikkert at det ikke er han som er problemet..ikke noe å si på størrelsen..

Som sagt begnner dette å ta på.. Sist vi forsøkte å ha samleie måtte han slutte pga. at jeg plutselig begynte å gråte.

Finnes det noe jeg kan gjøre?

Fortsetter under...

er vel strengt tatt bare en ting å gjøre her tror jeg.

du må bli "bedre" kjent med deg selv. utforsk din egen kropp og seksualitet.

dere bør selvsagt også snakke sammen, ta dere god tid, hisse hverandre opp, ta og føle mye, utforske, kose, rote litt rundt...

men det viktigste er at du ikke lar dette gå inn på deg,

ikke stress med det, du er tilsynelatende ung og har tiden forann deg...

Blir du heller ikke kåt under forspillet? Og våt?

Bruker du onanere?

Det er viktig å få svar på disse spørsmålene for å gi deg riktige råd!

Jo da, jeg blir kåt under forspillet, men med en gang han trenger inn i meg forsvinner all tenning..

Jeg pleier også å onanere av og til. Det har jeg gjort i mange år, men jeg bruker kun å stimulere klitoris. Siden jeg ikke kjenner noe så er det ikke noe vits å fingre meg selv..

Jo da, jeg blir kåt under forspillet, men med en gang han trenger inn i meg forsvinner all tenning..

Jeg pleier også å onanere av og til. Det har jeg gjort i mange år, men jeg bruker kun å stimulere klitoris. Siden jeg ikke kjenner noe så er det ikke noe vits å fingre meg selv..

Det er ikke på langt nær så mange nerver i skjeden som ved klitoris.

De fleste må stimulere klitoris for å oppnå orgasme under samleie.

Da har du jo egentlig svaret selv; stimulér det utvendige området som gjør deg kåt mens han trenger inn i deg.

:-)

Kan du ikke bare stimulere klitoris under samleie da?

Annonse

Det er ikke på langt nær så mange nerver i skjeden som ved klitoris.

De fleste må stimulere klitoris for å oppnå orgasme under samleie.

Da har du jo egentlig svaret selv; stimulér det utvendige området som gjør deg kåt mens han trenger inn i deg.

:-)

Han har prøvd å stimulere klitoris mens vi har hatt sex, men da kjenner jeg ikke noe der heller. Jeg tørr ikke prøve selv. Jeg er utrolig sjenert, så det blir nok vanskelig for meg. Jeg blir så flau...

Håpløst..

Han har prøvd å stimulere klitoris mens vi har hatt sex, men da kjenner jeg ikke noe der heller. Jeg tørr ikke prøve selv. Jeg er utrolig sjenert, så det blir nok vanskelig for meg. Jeg blir så flau...

Håpløst..

Vel, HAN kan da umulig vite nøyaktig hvordan han skal gjøre det hvis du ikke forteller ham det.

Og skal du noensinne ha et tilfredstillende sexliv er det bare å legge sjenansen på hylla med en gang. Ellers blir du nok liggende der og telle kvist i taket...

Been there, done that ;0)

Vel, HAN kan da umulig vite nøyaktig hvordan han skal gjøre det hvis du ikke forteller ham det.

Og skal du noensinne ha et tilfredstillende sexliv er det bare å legge sjenansen på hylla med en gang. Ellers blir du nok liggende der og telle kvist i taket...

Been there, done that ;0)

jeg får prøve.. Drikke meg full først eller noe... er ikke fullt så sjenert da :)

Håpløst..

Hmm.

Du vet selv at det ikke er håpløst, men at det krever at noen sperrer må overvinnes.

Det er det bare du som kan gjøre:-)

jeg får prøve.. Drikke meg full først eller noe... er ikke fullt så sjenert da :)

Jøss... er det så ille?

Snakker dere ikke sammen, om sex? Er ikke han nysgjerrig på hvorfor du ikke oppnår nytelse/orgasme?

Kommunikasjon, og lekelyst, er en forutsetning for god sex!

Eg tror at du fant ut av problemet ditt selv eg:-P

Du er altfor sjenert og klarer ikke å slappe ordentlig av!

Det å bygge opp et godt seksual liv tar tid, men du er ennå ung og hr gode sjanser for å klare det.

Annonse

Jøss... er det så ille?

Snakker dere ikke sammen, om sex? Er ikke han nysgjerrig på hvorfor du ikke oppnår nytelse/orgasme?

Kommunikasjon, og lekelyst, er en forutsetning for god sex!

Vi har snakket om det. Men ingen av oss vet hva som kan være grunnen til problemet mitt.

Han sier at han føler seg som en overgriper hver gang han vil ha sex. Dette er absolutt ikke bra..

risikerer du ikke da at du må drikke hver gang du skal ha sex? hvis du blir å føle no mener jeg...

Jeg har bare vært full et par ganger vi har hatt sex, men det har ikke hjulpet på noen annen måte enn at jeg slapper mere av..

De gangene vi har prøvd noe nytt har jeg vært litt beruset..slik at jeg tørr å prøve noe. Det har funket, for neste gang vi prøver (edru), så er jeg ikke fullt så sjenert...

Jeg har bare vært full et par ganger vi har hatt sex, men det har ikke hjulpet på noen annen måte enn at jeg slapper mere av..

De gangene vi har prøvd noe nytt har jeg vært litt beruset..slik at jeg tørr å prøve noe. Det har funket, for neste gang vi prøver (edru), så er jeg ikke fullt så sjenert...

Kan du ikke bare gjøre det da? Drikke av og til før samleie, mener jeg.

Hvis det kan hjelpe deg litt og du slapper av (de fleste gjør det da), så kan du vel det.

Hvis dere ikke er som enkelte her og har sex flere ganger om dagen da ;)

det å slappe av kommer etterhvert. når man blir bedre kjent seksuelt sett, tryggere på hverandre... du må bare ta tiden til hjelp. lær deg å elske deg selv først, uten det kommer du ingen vei, hvelper ikke om du "elsker" sex dersom du ikke er trygg på deg selv og/eller partner...

Mener du at du ikke kjenner at du har noe inne i deg i det hele tatt?

Jeg merker så klart at han er inni meg. Det er det vel ikke mulig og ikke merke, men jeg kjenner ikke noe nytelse..ikke i det hele tatt. Det eneste jeg kjenner er hvis han presser hardt inn i meg slik at han "når bunnen". Det er vondt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...