SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 :-) den satt tenker jeg, likte spesielt godt den delen med umodenhet og ung. mye som tyder på at denne jenta har mye å "lære" eller oppleve i livet. Jeg likte den "humpe rundt som en kanin..." som du hadde over her. Det er veldig mange gutter som gjør det, I know, selv om jentene ofte ikke får vite det.. Kompisa vet derimot! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Helt utrolig hvor mye sinne du har angående denne saken! Hvis du leser innlegget ditt nøye ser du at du tildeler meg meninger og utsagn jeg aldri engang har vært i nærheten av å ytre, så denne saken og aggresjonen din tilknyttet den må nok tilhøre dine egne problemer. Hvis du leser mitt første innlegg nøye, vil du se at denne personen er nå en venn av meg. Jeg er veldig glad i ham, og han i meg, og jeg føler ingen sjalusi e.l. over det faktum at han har funnet seg en ny kjæreste. Jeg har blitt kjent med henne også, og vi tre har tilbragt en del tid sammen. Hun er en søt jente og jeg håper de kommer til å holde sammen lenge. Jeg har heller ingen tro på at han har lurt meg mhp på sine egne følelser - med vitende vilje. Men jeg vet hvor lett det er å la seg lure av sine egne følelser, det skjedde jo med meg. Derfor slo jeg opp med ham, da jeg fant ut at det jeg følte var bare vennskap og ikke ekte kjærlighet. Han derimot bedyret hele tiden at han elsket meg. Da han nå altså har funnet seg en ny kjæreste lurte jeg på, og spurte dere andre, om det kunne bety at han hadde manglet de rette følelsene for meg i forholdet (uten å være klar over det), eller om det virkelig er slik at gutter kan komme seg så fort etter et brudd. --------------------------- Forklar meg nå hvor min uendelige egoisme kommer inn. Jeg vil gjerne at du skal forsvare hver eneste drittslenging-kommentar du kom med. "klar over det), eller om det virkelig er slik at gutter kan komme seg så fort etter et brudd." Svaret er JA. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Må innrømme at jeg ikke skjønner problemet ditt. Mannen har funnet seg en ny etter 3 måneder, så mener du at han ikke har elsket deg nok? Vi menn er litt enklere på dette området, vi har større evne til å si at nå er det slutt og ferdig med det, da går vi videre i livet. Vi sitter ikke i månedsvis og sturer og har kjærlighetssorg. Vi sørger for å komme oss videre i livet. Det er stort sett bare dere jenter som (forventer?) at vi skal sitte og tenke på dere i evigheter etterpå. Jeg er ikke i tvil om at han var veldig glad i deg når dere var sammen, men nå når det er slutt ønsker han å gå videre, enkelt og greit. Takk for et seriøst svar, det var bare det jeg ville høre. Om hvordan dere menn takler slikt i forhold til oss kvinner. Takk igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg likte den "humpe rundt som en kanin..." som du hadde over her. Det er veldig mange gutter som gjør det, I know, selv om jentene ofte ikke får vite det.. Kompisa vet derimot! "Det er veldig mange gutter som gjør det, I know, selv om jentene ofte ikke får vite det.." Du har da tidligere påstått at jenter er "mer" utro enn gutter. Nå kommer det fram ja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Jeg likte den "humpe rundt som en kanin..." som du hadde over her. Det er veldig mange gutter som gjør det, I know, selv om jentene ofte ikke får vite det.. Kompisa vet derimot! Sier det samme til deg som jeg sa til klysa: Har ikke nevnt et ord om sex, og jeg hadde ikke brydd meg døyten om han hadde hatt sex dagen etter det ble slutt! Nettopp fordi, som alle her er så nøye med å presisere - det er slutt og jeg har ingenting med å blande meg inn i det han gjør nå. Forøvrig mener jeg at jeg kan det DERSOM handlingen kan gjenspeiles tilbake på vårt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 (Litt for?) mange mennesker har jo opplavd å bli ordentlig glad i, forelska i, og ja å elske to (eller flere) på samme tid. Så at en finner seg et nytt menneske etter 3 månder synes jeg ikke er usansynlig, selv om en fremdeles har føelser for en en har vært sammen med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det var en veldig ærlig kommentar, og nøyaktig sånn jeg kan beskrive noen av mine ekser. Det er også sånn jeg vil beskrive venninner som har gjort det slutt med typene, han har fått seg ny dame i løpet av få uker, og hun har brukt det som unnskyldning i forhold til at hennes valg var det rette. "Jeg kan jo ikke ha betydd noe for han når han etter å ha blitt dumpet stikker ut og lever livet, finner seg en ny, i stedet for å sørge...*snufs*" Det samme har jeg erfart, 2 ganger, så jeg var faktisk helt ærlig over her, og innlegget var overhodet ikke forsøk på en spøk, ei heller sarkasme. Hmmm, det der er nok beviset på det Mrxx sier. Kvinner og menn er forskjellige -derfor svarer du også ut fra at du er mann, men forventer at vi kvinner skal reagere som deg. Jo, jeg tror at menn nok har kjærlighetssorg, men at de LIKEVEL kan innlede nye forhold kjapt. De vil aldri bruke kameratene sine til å "tute" om forholdet som gikk i stykker i årevis, slik vi jenter kanskje kan finne på å gjøre. ----de kan ha det vondt lenge, men likevel innlede nye forhold, -og det er DET vi jenter ikke helt kan forstå....og TROR ikke at det da kan ha vært alvor før - neo det likevel KAN ha vært :-) Jeg sett det.....det kan være dårlig gjort overfor den nye kvinnen i hans liv, om han egentlig ikke er ferdig med eksen, - men det kan også være en manns måte å komme over eksen på - ikke DYRKE sorgen altså - - - -ble det forståelig?hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Sier det samme til deg som jeg sa til klysa: Har ikke nevnt et ord om sex, og jeg hadde ikke brydd meg døyten om han hadde hatt sex dagen etter det ble slutt! Nettopp fordi, som alle her er så nøye med å presisere - det er slutt og jeg har ingenting med å blande meg inn i det han gjør nå. Forøvrig mener jeg at jeg kan det DERSOM handlingen kan gjenspeiles tilbake på vårt forhold. hvis du ikke tåler at andre kommer med sine meninger, så foreslår jeg at du ikke ber om dem heller. det er greit å stille spørsmål, men du har ingen plikt til å forsvare dine egene meninger, på lik linje med at vi kan komme med våre. (men det er jo påfallende mange som har samme mening da?) 1 dag, 3 uker eller ett år, same shit. forholdet er over, kos dere sammen eller med andre, er dere venner så er det helt topp, fiender greit det også, men til syvende og sist, vi er alle forskjellige, finnes ingen fasit... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-319997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hm, lang tråd fikk du i alle fall :0) Jeg sitter og tenker på det jeg har lest nedover her og føler at det generaliseres mye! Jeg tror ikke det har noe med hvilket kjønn man er, men heller hvilken person man er! Jeg kjenner mange menn (og ikke bare en eller to) som har brukt lang lang tid på å komme over et brudd. selv om de sågar har brutt opp selv! Hvorfor din ex brukte "bare" tre måneder er ikke godt å si. Kanskje han bare er en type som aksepterer de slag livet gir og går videre rett og slett. At du reagerer får meg til å tenke at selv om du valgte å bryte ut, så har du enda følelser for ham. I en eller annen form. Å ta seg tid før man går inn i et nytt forhold er viktig for deg. Men kanskje ikke for ham. Denne forskjellen kan like godt være en av grunnene til at det ble brudd mellom dere i første omgang. Forskjellig måte å se ting på. Som kommer til uttrykk på forskjellige måter i forholdet, og som blir veldig klare etter et brudd. Hvem vet? Uansett synes jeg du skal ta deg tid til å "sørge" over bruddet i fred. Å ha nær kontakt etter et brudd er ikke alltid det lureste selv om man ville ut av forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Helt utrolig hvor mye sinne du har angående denne saken! Hvis du leser innlegget ditt nøye ser du at du tildeler meg meninger og utsagn jeg aldri engang har vært i nærheten av å ytre, så denne saken og aggresjonen din tilknyttet den må nok tilhøre dine egne problemer. Hvis du leser mitt første innlegg nøye, vil du se at denne personen er nå en venn av meg. Jeg er veldig glad i ham, og han i meg, og jeg føler ingen sjalusi e.l. over det faktum at han har funnet seg en ny kjæreste. Jeg har blitt kjent med henne også, og vi tre har tilbragt en del tid sammen. Hun er en søt jente og jeg håper de kommer til å holde sammen lenge. Jeg har heller ingen tro på at han har lurt meg mhp på sine egne følelser - med vitende vilje. Men jeg vet hvor lett det er å la seg lure av sine egne følelser, det skjedde jo med meg. Derfor slo jeg opp med ham, da jeg fant ut at det jeg følte var bare vennskap og ikke ekte kjærlighet. Han derimot bedyret hele tiden at han elsket meg. Da han nå altså har funnet seg en ny kjæreste lurte jeg på, og spurte dere andre, om det kunne bety at han hadde manglet de rette følelsene for meg i forholdet (uten å være klar over det), eller om det virkelig er slik at gutter kan komme seg så fort etter et brudd. --------------------------- Forklar meg nå hvor min uendelige egoisme kommer inn. Jeg vil gjerne at du skal forsvare hver eneste drittslenging-kommentar du kom med. "Jeg føler ikke så mye sjalusi" Hvordan skal skal man tolke dette på en annen måte enn at du faktisk føler deg litt sjalu? Du føler ikke så mye sjalusi, men det går helt klart fram av innlegget at du er det. Hvis jeg misforsto er det fordi du ordla deg negativt. Det skinner fram av hele innlegget ditt hva du mener om hans nye forhold. "siden mine "kjæreste-følelser" for ham forsvant lenge før bruddet. Men jeg føler meg litt fornærmet." Fornærmet ja...Her kommer egoismen din inn i bildet. Hvorfor i helvete skal DU være fornærmet over at han har funnet seg en ny? Hva annet enn egoisme kan man kalle det her? " Hvordan er det mulig for ham å bli forelsket så fort, tre måneder etter avslutningen på et forhold som hadde vart i 4,5 år???" Igjen snakker vi om egoisme. Du tenker på "meg, meg og meg", i og med at du i det hele tatt kan stille deg det spørsmålet her. "Har han i det hele tatt noen gang elsket meg?" Og hva annet enn egoisme kan man kalle det her når du vrir det at han har funnet en ny en over til å dreie seg om han sine følelser for deg? "Det er det som plager meg nemlig, tanken på at jeg kan ha kastet bort disse årene på en fyr som ikke virkelig elsket meg." Igjen.. Det dreier seg om deg, deg og deg. Og likevel presterer du faktisk å spørre meg om hvor jeg har det fra at du framstår som egoistisk??? "Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Noen som har lignende erfaringer?" Og det er her jeg kommer inn i bildet, med mine erfaringer, og denne kompisens erfaringer. De flese andre her ser jo for øvrig ut til å være enige med meg. Selv jentene. "Det var en veldig usaklig og unødvendig kommentar som viser hvor barnslig og umoden du er." Dette skrev du til meg i ditt første innlegg til meg, og så sier du at det er jeg som har gått til angrep her? Det var trossalt du som angrep meg, og da får du selvsagt passet ditt påskrevet. Som jeg skrev ver: Enkelte damer er håpløse tilfeller, og du er tydligvis en av dem. God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Må innrømme at jeg ikke skjønner problemet ditt. Mannen har funnet seg en ny etter 3 måneder, så mener du at han ikke har elsket deg nok? Vi menn er litt enklere på dette området, vi har større evne til å si at nå er det slutt og ferdig med det, da går vi videre i livet. Vi sitter ikke i månedsvis og sturer og har kjærlighetssorg. Vi sørger for å komme oss videre i livet. Det er stort sett bare dere jenter som (forventer?) at vi skal sitte og tenke på dere i evigheter etterpå. Jeg er ikke i tvil om at han var veldig glad i deg når dere var sammen, men nå når det er slutt ønsker han å gå videre, enkelt og greit. Tja, det stemmer hvertfall dårlig med mine bekjentskaper for tiden. Av de jeg har mulighet til å observere (6 par) for øyeblikket, er det mannfolkene som har problemer, med kjærlighetssorg som har vart fra 2 mnd til flere år. Damene derimot hopper glatt videre til nestemann. Var det noen som sa det svake kjønn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 hvis du ikke tåler at andre kommer med sine meninger, så foreslår jeg at du ikke ber om dem heller. det er greit å stille spørsmål, men du har ingen plikt til å forsvare dine egene meninger, på lik linje med at vi kan komme med våre. (men det er jo påfallende mange som har samme mening da?) 1 dag, 3 uker eller ett år, same shit. forholdet er over, kos dere sammen eller med andre, er dere venner så er det helt topp, fiender greit det også, men til syvende og sist, vi er alle forskjellige, finnes ingen fasit... Vet du, jeg tror vi ER slik .-selv om vi aldri så mye er ferdig med eksen, så syns vi det er "rart" at han/hun kan gå så opp i et nytt forhold, når vi har har brukt så mye tid og krefter på å gjøre det slutt på en skånsom måte, og opplevd at partneren knekker fullstendig sammen, som om det ikker ER noe liv uten deg......det er bare litt rart å se at det går over så fort - - - for det går ikke over så fort det at man han veid for og i mot, kanskje i mange ÅR - det at man vil gå......og da sitter man igjen med følelsen at "FAAN; HVORFOR GJORDE JEG IKKE DETTE FØR?!?!?!?" Han har det jo søren meg bra!!!! - - - og jeg UNNER han det - - - Mulig man rett og slett er litt sint på seg selv...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Takk for et seriøst svar, det var bare det jeg ville høre. Om hvordan dere menn takler slikt i forhold til oss kvinner. Takk igjen. Jeg tror det er nokså individuelt hvordan menn reagerer, på samme måte som kvinner. Trenger ikke bety at han ikke har elsket deg, men rett og slett bare tatt konsekvensen av bruddet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Helt utrolig hvor mye sinne du har angående denne saken! Hvis du leser innlegget ditt nøye ser du at du tildeler meg meninger og utsagn jeg aldri engang har vært i nærheten av å ytre, så denne saken og aggresjonen din tilknyttet den må nok tilhøre dine egne problemer. Hvis du leser mitt første innlegg nøye, vil du se at denne personen er nå en venn av meg. Jeg er veldig glad i ham, og han i meg, og jeg føler ingen sjalusi e.l. over det faktum at han har funnet seg en ny kjæreste. Jeg har blitt kjent med henne også, og vi tre har tilbragt en del tid sammen. Hun er en søt jente og jeg håper de kommer til å holde sammen lenge. Jeg har heller ingen tro på at han har lurt meg mhp på sine egne følelser - med vitende vilje. Men jeg vet hvor lett det er å la seg lure av sine egne følelser, det skjedde jo med meg. Derfor slo jeg opp med ham, da jeg fant ut at det jeg følte var bare vennskap og ikke ekte kjærlighet. Han derimot bedyret hele tiden at han elsket meg. Da han nå altså har funnet seg en ny kjæreste lurte jeg på, og spurte dere andre, om det kunne bety at han hadde manglet de rette følelsene for meg i forholdet (uten å være klar over det), eller om det virkelig er slik at gutter kan komme seg så fort etter et brudd. --------------------------- Forklar meg nå hvor min uendelige egoisme kommer inn. Jeg vil gjerne at du skal forsvare hver eneste drittslenging-kommentar du kom med. "Men jeg føler meg litt fornærmet. Hvordan er det mulig for ham å bli forelsket så fort, tre måneder etter avslutningen på et forhold som hadde vart i 4,5 år??? Har han i det hele tatt noen gang elsket meg?" Du sier jo rett ut selv at du er fornærmet fordi han har fått kjæreste for fort etter din mening. Du har såre følelser for dette, og vi prøver å fortelle deg at det er på tide å innse at det er slutt, for deg. Glem din sårete stolthet og kom deg videre. Flørting er sunt! Om han har elsket deg eller ei kan du ikke tolke ut fra hva han gjør idag, med en annen, men hva han gjorde/sa mens dere var sammen, see....? Og har dere vært sammen i årevis så har han helt sikkert elsket deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Jeg tror det er nokså individuelt hvordan menn reagerer, på samme måte som kvinner. Trenger ikke bety at han ikke har elsket deg, men rett og slett bare tatt konsekvensen av bruddet. Du sier noe der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 "Men jeg føler meg litt fornærmet. Hvordan er det mulig for ham å bli forelsket så fort, tre måneder etter avslutningen på et forhold som hadde vart i 4,5 år??? Har han i det hele tatt noen gang elsket meg?" Du sier jo rett ut selv at du er fornærmet fordi han har fått kjæreste for fort etter din mening. Du har såre følelser for dette, og vi prøver å fortelle deg at det er på tide å innse at det er slutt, for deg. Glem din sårete stolthet og kom deg videre. Flørting er sunt! Om han har elsket deg eller ei kan du ikke tolke ut fra hva han gjør idag, med en annen, men hva han gjorde/sa mens dere var sammen, see....? Og har dere vært sammen i årevis så har han helt sikkert elsket deg. Jeg sa "litt fornærmet". Ifølge SSD var jeg ekstremt egoistisk, tenkte bare på meg selv og klarte ikke å unne ham noe som helst godt. Stor forskjell der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hmmm, det der er nok beviset på det Mrxx sier. Kvinner og menn er forskjellige -derfor svarer du også ut fra at du er mann, men forventer at vi kvinner skal reagere som deg. Jo, jeg tror at menn nok har kjærlighetssorg, men at de LIKEVEL kan innlede nye forhold kjapt. De vil aldri bruke kameratene sine til å "tute" om forholdet som gikk i stykker i årevis, slik vi jenter kanskje kan finne på å gjøre. ----de kan ha det vondt lenge, men likevel innlede nye forhold, -og det er DET vi jenter ikke helt kan forstå....og TROR ikke at det da kan ha vært alvor før - neo det likevel KAN ha vært :-) Jeg sett det.....det kan være dårlig gjort overfor den nye kvinnen i hans liv, om han egentlig ikke er ferdig med eksen, - men det kan også være en manns måte å komme over eksen på - ikke DYRKE sorgen altså - - - -ble det forståelig?hehe Ja, en ny dame er en genial måte å komme over eksen på. Det at man ser at man har draget, man får følelser for en annen, osv, og disse følelsene man får for den nye trodde man jo knapt at man noengang kunne få igjen i dagene etter bruddet, altså er dette genial terapi. Nå må det for øvrig sies her at jeg ikke tror de fleste damer er noe bedre enn hva jeg er i forhold til brudd. F.eks. hadde det seg sånn at min venninne som dumpet min kompis, og ble pissed fordi han ikke kunne ha følt noe for henne i og med at han fant seg en ny en fort, allerede selv hadde skaffet seg en ny type! Sannsynligvis før det i det hele tatt ble slutt.. Så jeg mener.. hehe, logikken er jo psyk, rett og slett... Enkelte dametyper, f.eks. den typen som leila over her framstår som, er damer jeg skal holde meg langt unna i framtiden, og jeg håper jeg ser hvor det bærer hen etter ganske kort tid i mine neste forhold 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ja, en ny dame er en genial måte å komme over eksen på. Det at man ser at man har draget, man får følelser for en annen, osv, og disse følelsene man får for den nye trodde man jo knapt at man noengang kunne få igjen i dagene etter bruddet, altså er dette genial terapi. Nå må det for øvrig sies her at jeg ikke tror de fleste damer er noe bedre enn hva jeg er i forhold til brudd. F.eks. hadde det seg sånn at min venninne som dumpet min kompis, og ble pissed fordi han ikke kunne ha følt noe for henne i og med at han fant seg en ny en fort, allerede selv hadde skaffet seg en ny type! Sannsynligvis før det i det hele tatt ble slutt.. Så jeg mener.. hehe, logikken er jo psyk, rett og slett... Enkelte dametyper, f.eks. den typen som leila over her framstår som, er damer jeg skal holde meg langt unna i framtiden, og jeg håper jeg ser hvor det bærer hen etter ganske kort tid i mine neste forhold jeg tror du mistilker leila no veldig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 jeg tror du mistilker leila no veldig! hehe - skriver som en gris 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 "Det er veldig mange gutter som gjør det, I know, selv om jentene ofte ikke får vite det.." Du har da tidligere påstått at jenter er "mer" utro enn gutter. Nå kommer det fram ja. Ikke begynn du også nå... Det er da ikke utroskap når man har sex etter at forholdet har tatt slutt! Selv om jeg har hørt dem som har påstått det også, dersom tiden i mellom bruddet og ny sexpartner har vært for kort i forhold til hva damene foretrekker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68311-eksen-med-ny-kj%C3%A6reste/page/2/#findComment-320027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.