Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*L*

Det er altfor lite praktiske hjelpemidler, det er jammen sant.. Må nesten skaffe badekar nå, syns jeg!

Gjest Kartoffel
Skrevet

Oral-sex i en bolle fyllt av grønn gele... det var noe man ikke hadde prøvd før!

Den havner på to-do-lista, helt klart...

Skrevet

Jeg har nettopp fått badekar så nå mangler jeg bare den der og en ting til før alt er i boks.

Skrevet

Jeg har nettopp fått badekar så nå mangler jeg bare den der og en ting til før alt er i boks.

...og den andre tingen er en mann??

Skrevet

...og den andre tingen er en mann??

Jepp :-)

Har hørt at det muligens blir skilsmisse mellom Antonio og Melanie, så nå krysser jeg fingre og håper det beste :-)

Skrevet

Jepp :-)

Har hørt at det muligens blir skilsmisse mellom Antonio og Melanie, så nå krysser jeg fingre og håper det beste :-)

Å faen. Din snik.

Sniffer du ekteskaplige problemer mellom Brad og Jennifer også eller??

Skrevet

Å faen. Din snik.

Sniffer du ekteskaplige problemer mellom Brad og Jennifer også eller??

Nja, når jeg er ferdig med Antonio så kan det jo hende jeg vil ha en annen liten godbit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...