Gå til innhold

Mange, lange timer i morgen....

Anbefalte innlegg

Heisann..

I morgen tidlig setter jeg meg på flyet for å ta en blodprøve på RH før kl 09.00. Deretter skal jeg til UL kl 13.00...Blir lange kjedelige timer...spesielt når jeg skal reise alene.....

jaja,,,noen som vet om jeg kan selskapsrøyke litt med meg selv i morgen da?? :o) Tror du det har såååååå veeeeeldig stor innvirkning på eggene?????

Oppdaterer dere etter turen...

Thank you...

ps....satte sprøyta uten knuss og tull ALENE i dag...

Koz fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68362-mange-lange-timer-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ta trikken ned til Majorstua og gå å titt litt i butikkene i ventetiden :-) Spis en god lunsj og kos deg ordentlig i ventetiden :-) Tenkte å anbefale deg en plass å spise lunsj men jeg har fått helt jernteppe her... Det ligger på venstre side når du går nedover og har uteplass med burgunder-røde markiser (tror jeg) Skikkelig god mat der ;-) Og interiøret er noe a`la Redaktøren ;-)

Flink jente du som skal fly alene :-)

Og anti-røyker som jeg er så kan jeg ikke dy meg for å be deg prøve å la røyken være, eggkvaliteten kan lide for det...

God tur imorgen ;-)

bobla1365380358

hei dipsey

ville bare ønske deg lykke til i morgen ...både med UL'en og flytur alene...jeg lurer også på hvor du kommer ifra? (c;

når det gjelder røyking,( siden jeg er/var røyker selv) så lar jeg være å røyke under forsøk...både første, og dette ...

det er jo best å ikke ta noen sjanser, ikkesant.....(c;

mvh

Hei!!

skal på andre undersøkelsen i morgen. Det er for å sjekke om jeg skal øke dosen fra 75 ie til 150 ie. Dette igjen pga pcos som de fant når jeg var inne til forundersøkelsen.

Tror vel jeg skal ha en ul til, men den kunne jeg ta i Kristiansand. Jeg er selv fra Mandal. Fikk lov å fly da jeg ble så dårlig av tog sist torsdag når jeg var inne til kontroll da også...blir endel turer frem og tilbake. Nei, mannen trengte ikke være med inn nå fant vi ut av. Han må ta seg fri fra uttak til innsetting når vi likevel planlegger å bli værende i Oslo...litt langt å kjøre 2 ganger på få dager...

Sånn, skulle egentlig bare sjekke kontoen...men måtte innom å sjekke litt...hehe

Kos og klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...