Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sidsel i FUB

Først av alt, beklager at vi ikke har fått sendt deg infopakke. Det har nok en sammenheng med ferieavvikling.

Det er en del ting man må være klar over når det gjelder FUB. Vi er en liten organisasjon som drives helt på frivillig basis. Vi er ca. 10 stykker i sentralstyret som har våre verv der ved siden av alt annet (jobb, barn (noen av oss har vært så heldige) og alt annet som hører med i hverdagen.). Vi forsøker etter beste evne å rekke over alt, men noen ganger svikter det litt. Vi har hatt en enorm pågang av par som vil melde seg inn - noe vi selvfølgelig er kjempeglade for - og sender ut infopakker i ett sett. Vi får håpe at din innmelding ikke har blitt oversett. Hvis du sender meg en mail på [email protected] skal jeg videresende den til hun som har ansvar for infopakker.

Viktig å vite er også det at vi ikke registrerer de vi sender infopakke til. Man er medlem først når kontingenten er betalt, og hvis man unlater å betale kontingent når man først er meldt inn blir man strøket. Vi har dessuten ikke mulighet til å sende bekreftelse på innmelding - man får neste nummer av medlemsbladet Utspring som kommer etter innmeldingen. Normalt kommer Utspring i Februar, Juni, September og Desember.

Vi har nå vært så heldige å få en liten sum i statstøtte. Disse pengene regner vi med å bruke til å ansette en kontorhjelp, så det vil nok bedre servicen betraktelig i tiden fremover.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68369-innmelding-til-fub/#findComment-320456
Del på andre sider

Først av alt, beklager at vi ikke har fått sendt deg infopakke. Det har nok en sammenheng med ferieavvikling.

Det er en del ting man må være klar over når det gjelder FUB. Vi er en liten organisasjon som drives helt på frivillig basis. Vi er ca. 10 stykker i sentralstyret som har våre verv der ved siden av alt annet (jobb, barn (noen av oss har vært så heldige) og alt annet som hører med i hverdagen.). Vi forsøker etter beste evne å rekke over alt, men noen ganger svikter det litt. Vi har hatt en enorm pågang av par som vil melde seg inn - noe vi selvfølgelig er kjempeglade for - og sender ut infopakker i ett sett. Vi får håpe at din innmelding ikke har blitt oversett. Hvis du sender meg en mail på [email protected] skal jeg videresende den til hun som har ansvar for infopakker.

Viktig å vite er også det at vi ikke registrerer de vi sender infopakke til. Man er medlem først når kontingenten er betalt, og hvis man unlater å betale kontingent når man først er meldt inn blir man strøket. Vi har dessuten ikke mulighet til å sende bekreftelse på innmelding - man får neste nummer av medlemsbladet Utspring som kommer etter innmeldingen. Normalt kommer Utspring i Februar, Juni, September og Desember.

Vi har nå vært så heldige å få en liten sum i statstøtte. Disse pengene regner vi med å bruke til å ansette en kontorhjelp, så det vil nok bedre servicen betraktelig i tiden fremover.

Med vennlig hilsen,

Synes nå dere er flinke, jeg!

Dere gjør en flott jobb.

Klem....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68369-innmelding-til-fub/#findComment-320574
Del på andre sider

Annonse

bobla1365380358

Med vennlig hilsen,

hei sidsel

høres ut for meg som dere gjør en kjempejobb på alles vegne!!...

men vi kan ikke vite at vi ikke får en bekreftelse på innmelding utover medlemsbladet...(c;

nå vet vi det og venter i spenning...(((c;

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68369-innmelding-til-fub/#findComment-320960
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...