Gå til innhold

Jenter: er dere eller er dere ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Hansen i 3dje

opptatt av størrelse? For hver gang det oppstår en noenlunde seriøs diskusjon så sier en god del av dere "nei, størrelsen betyr ikke noe". Men straks denne størrelses-kalkulatoren dukket opp har det florert med "hihihi-" og "fnise-" og "glize-"innlegg?? Hva skal en stakkar tro? Nå er jeg forvirret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68384-jenter-er-dere-eller-er-dere-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

23

• Capo1365380365

20

• tigertrollet

14

• carma

11

Annonse

Mener du å anntyde at jeg ser så feminin ut? :)

(Tror du er på dolsiden om jeg ikke tar feil).

Jeg har det å svare på kjerringspørsmål også, rett og slett fordi jeg ofte føler meg veldig feminin :)

Vær stolt av dine feminine sider - klabb til straks du har sjansen!!

Mener du å anntyde at jeg ser så feminin ut? :)

(Tror du er på dolsiden om jeg ikke tar feil).

Jeg har det å svare på kjerringspørsmål også, rett og slett fordi jeg ofte føler meg veldig feminin :)

Du ser kjempefemi ut! ;o) Poenget mitt var bare om du kunne lese eller ikke - det stod JENTER der. ;o)

Hva er det som er spøk og hva er det som er alvor da?

Hvilket synes du høres mest seriøst eller mest spøkete ut av disse to svarene...:

"Nei, strørrelsen behøver ikke ha noe å si. Erfaring til å vite hvordan den skal brukes er mye viktigere!"

eller....

"*fnis* hihi..."

?

Gjest Hansen i 3dje

Hvilket synes du høres mest seriøst eller mest spøkete ut av disse to svarene...:

"Nei, strørrelsen behøver ikke ha noe å si. Erfaring til å vite hvordan den skal brukes er mye viktigere!"

eller....

"*fnis* hihi..."

?

Det er det jeg mener! Skal vi virkelig tro dere når dere sier at størrelse ikke betyr noe? Også flirer dere på bakrommet etterpå.......

Er det rart myter og stereotyper lever?

Annonse

Mitt inntrykk er som sagt tidligere at jenter ikke er spesielt opptatt av størrelsen.

Er den veldig stor kan det gjøre vondt, og er den veldig liten (lengde/omkrets) kjenner man kanskje lite som jente.

Da velger man stillinger hjelpemidler etc som gjør at begge får mest mulig ut av det.

Vi er imidlertid mer opptatt av om den funker som den skal.

:-)

Selvfølgelig er ikke størrelsen uviktig, det sier jo seg selv. Men når jeg er stormende forelsket i en gutt, driter jeg så og si i størrelsen på kuken hans. Selvsagt blir jeg kanskje litt misfornøyd om den er under 10cm. Men hallo, det går jo an å være en super god elsker med lite utstyr! Nå er ikke jeg kjempe erfaren på dette området, men jeg kan tenke meg at et mannfolk med kjempe stort utstyr, blir kanskje så stolt av kuken sin at han vil bruke den mest mulig og kjører på, mens en med liten kanskje velger å bruke mer andre kroppsdeler som vi jenter faktisk ofte foretrekker mer enn en stor kuk. Det krever kanskje litt mer av en mann med veldig lite utstyr enn en med litt større.

Konklusjon: Det som teller er ikke hvor _stort_ utstyret hans er, men hvordan han _bruker_ det.

Håper dette var til hjelp

Gjest Hansen i 3dje

Selvfølgelig er ikke størrelsen uviktig, det sier jo seg selv. Men når jeg er stormende forelsket i en gutt, driter jeg så og si i størrelsen på kuken hans. Selvsagt blir jeg kanskje litt misfornøyd om den er under 10cm. Men hallo, det går jo an å være en super god elsker med lite utstyr! Nå er ikke jeg kjempe erfaren på dette området, men jeg kan tenke meg at et mannfolk med kjempe stort utstyr, blir kanskje så stolt av kuken sin at han vil bruke den mest mulig og kjører på, mens en med liten kanskje velger å bruke mer andre kroppsdeler som vi jenter faktisk ofte foretrekker mer enn en stor kuk. Det krever kanskje litt mer av en mann med veldig lite utstyr enn en med litt større.

Konklusjon: Det som teller er ikke hvor _stort_ utstyret hans er, men hvordan han _bruker_ det.

Håper dette var til hjelp

Nå var det ikke i utgangspunktet hvordan/hvilke teknikker jeg spurte etter, men takk! :)

Det jeg egentlig ville fram til er _om_ vi gutter skal tro dere jenter når dere hevder størrelsen ikke betyr noe. See?

Størrelsen betyr noe.Men den må ikke på død og liv være så stor som mulig - for stor kan også være et problem, pluss at karer med kjempepeniser ofte tror at utstyret gjør all jobben for dem, slik at de ikke trenger noen finesser.

En middels penis festet på en mann som kan bruke den - det er idealet for meg, ihvertfall.

Gjest sensuel

Nå var det ikke i utgangspunktet hvordan/hvilke teknikker jeg spurte etter, men takk! :)

Det jeg egentlig ville fram til er _om_ vi gutter skal tro dere jenter når dere hevder størrelsen ikke betyr noe. See?

Helt ærlig, størrelsen betyr ikke noe!

Som ble sagt her, 'er man forelsket i en gutt, så betyr det ingenting hvor stor kuk han har...

Jeg har vært sammen med en gutt som ... tja... har den absolutt minste jeg har sett noen gang... Og jeg må innrømme at første gang jeg oppdaget det, så skvatt jeg skikkelig! Jeg tenkte; "næmen daakar... -kan han bruke denne til noe da?" .. (jeg lover: han merket IKKE min reaksjon)... Jeg kan da oppføre meg.. :-)

Men til dags dato, så er han den absolutt beste elskeren jeg har opplevd !!! Og det er helt sant!

Men mannen er fryktelig sjenert... naturlig nok... -og jeg syns faktisk synd på han. Det er altfor mye fokus på størrelse.

Skjønner bare ikke størrelses-debatten.

Det her blir akkurat som å spørre om dere liker store bryst eller små bryst..

Og ja, vi spøker om peniser og størrelser akkurat som dere kommenterer bryst.

Men du må ikke ta deg nær av spøk.

Da kan du fort misforstå.

Jeg har enda tilgode å høre fra en venninne et samleie oppsummert i antall cm.

Opplevelsen av et samleie er da så mye mer enn størrelser!

Jeg har imidlertid hørt kompiser kommentere puppene til overnattingsgjesten.

Vet ikke helt hva du vil høre. Jeg kan ihvertfall ikke svare for alle jentene.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...