Gå til innhold

Jenter: er dere eller er dere ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Hansen i 3dje

Har du noen gang ledd av en vits? Da morer du deg i så fall på andres bekostning...

Tenk om noen et eller annet sted har opplevd poenget i vitsen!! :-o

Joda, innrømmer gjerne at jeg ler godt og hjertelig av vitser og gjerne forteller en selv. Men ikke når det er fare for at jeg sårer noen. :)

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

23

• Capo1365380365

20

• tigertrollet

14

• carma

11

uansett hvordan man vrir og vender på det(den), størrelsen kan vi gjøre særdeles lite med, så vi får bare stole på damene når de sier at det ikke spiller noen rolle...

men er du skikkelig i beite så kan du jo prøve ei sånn vakumpumpe alla Austin Powers, the Swedish one...

Joda, innrømmer gjerne at jeg ler godt og hjertelig av vitser og gjerne forteller en selv. Men ikke når det er fare for at jeg sårer noen. :)

Ikke jeg heller :o)

Men om noen legger ut en morsom link til en side om penisstørrelse så ler jeg likevel - uten å fornærme noen.

Annonse

Capo1365380365

Jeg er selvsagt fritatt, men tar mine knipeøvelser når jeg husker dem. Sånn som nå. ;-)

Hvis jeg hadde truffet en fyr med 12 tynne cm, så hadde jeg takket for meg. Helt ærlig, han hadde ikke holdt.

Men sånn er jeg.

Hvordan er det å "penetrere" deg da? Som å vifte med junior i Ekeberghallen???

Nei, både jeg og min beste halvdel er veldig fornøyd. Ville bare få frem hvorfor denne myten "overlever" - myten om at kvinner synes størrelsen betyr noe. Har da sett innlegg av kvinner her som sier at menn er altfor opptatt av størrelse. Når de i neste omgang fniser over temaet. Skjønner?

Det er da ingen myte at kvinner bryr seg om størrelsen, det er jo fakta faen det. Så hvor vil du hen?

Capo1365380365

Skjønner bare ikke størrelses-debatten.

Det her blir akkurat som å spørre om dere liker store bryst eller små bryst..

Og ja, vi spøker om peniser og størrelser akkurat som dere kommenterer bryst.

Men du må ikke ta deg nær av spøk.

Da kan du fort misforstå.

Jeg har enda tilgode å høre fra en venninne et samleie oppsummert i antall cm.

Opplevelsen av et samleie er da så mye mer enn størrelser!

Jeg har imidlertid hørt kompiser kommentere puppene til overnattingsgjesten.

Vet ikke helt hva du vil høre. Jeg kan ihvertfall ikke svare for alle jentene.

:-)

Jeg tror det svaret gav seg selv i det du nettopp skrev.. At jenter ikke snakker om antall cm med hverandre... Jeg tror det er det mange av oss gutta er redde for. At jentene går rundt og baksnakker oss om hvor svær den er. Etter å ha fått noen år på baken, kan jeg fortelle alle bekymrede gutter der ute at slik funker det ikke.

Kan si en ting til, nemlig det faktum at jeg personlig ikke har verdens største "johnson" (14,5 cm). Så vidt jeg vet er dette ganske gjennomsnittelig str. Og kjæresten min har aldri hatt bedre sex enn hva hun har med meg. Jeg stoler på henne når det gjelder det da det faktisk hender hun begynner å gråte når det går for henne samtidig som hun har et respektabelt sammenlikningsgrunnlag.

Så det så!

Gjest ulysses

Jeg tror det svaret gav seg selv i det du nettopp skrev.. At jenter ikke snakker om antall cm med hverandre... Jeg tror det er det mange av oss gutta er redde for. At jentene går rundt og baksnakker oss om hvor svær den er. Etter å ha fått noen år på baken, kan jeg fortelle alle bekymrede gutter der ute at slik funker det ikke.

Kan si en ting til, nemlig det faktum at jeg personlig ikke har verdens største "johnson" (14,5 cm). Så vidt jeg vet er dette ganske gjennomsnittelig str. Og kjæresten min har aldri hatt bedre sex enn hva hun har med meg. Jeg stoler på henne når det gjelder det da det faktisk hender hun begynner å gråte når det går for henne samtidig som hun har et respektabelt sammenlikningsgrunnlag.

Så det så!

Kanskje hun gårter fordi hun ikke er helt fornøyd? Tenkt på det noen gang?

Hadde du vært fornøyd med ei dame som var så vid at hun ga deg minimal nytelse?

Selvsagt betyr størrelsen noe!

Men dette er jo tydeligvis ikke mulig. Det finnes ikke for vide damer. Ikke ifølge dem selv i alle fall. Det er heller mannen som er for liten.

Har aldri hørt en dame si at det var hun som var for vid (ikke personlige erfaringer jeg snakker om nå). Det er alltid han som er for liten.

Ikke rart mange menn får komplekser for dette da. Det er jo vårt ansvar å være stor nok. Ikke hennes ansvar å være trang nok.

Skjønner bare ikke størrelses-debatten.

Det her blir akkurat som å spørre om dere liker store bryst eller små bryst..

Og ja, vi spøker om peniser og størrelser akkurat som dere kommenterer bryst.

Men du må ikke ta deg nær av spøk.

Da kan du fort misforstå.

Jeg har enda tilgode å høre fra en venninne et samleie oppsummert i antall cm.

Opplevelsen av et samleie er da så mye mer enn størrelser!

Jeg har imidlertid hørt kompiser kommentere puppene til overnattingsgjesten.

Vet ikke helt hva du vil høre. Jeg kan ihvertfall ikke svare for alle jentene.

:-)

Jeg har aldri fått levert et referat fra et samleie av en venninne jeg! - er det vanlig? :-)

Annonse

Men dette er jo tydeligvis ikke mulig. Det finnes ikke for vide damer. Ikke ifølge dem selv i alle fall. Det er heller mannen som er for liten.

Har aldri hørt en dame si at det var hun som var for vid (ikke personlige erfaringer jeg snakker om nå). Det er alltid han som er for liten.

Ikke rart mange menn får komplekser for dette da. Det er jo vårt ansvar å være stor nok. Ikke hennes ansvar å være trang nok.

Kjipe damer du har truffet, da.. :-/

Gjest lyuinda

Det skal godt gjøres å være trang nok til en med en pikk på størrelse med en lille finger da. Hvorfor så hårsår på dette området? Jenter må vel få lov å ha meninger om det her?

Capo1365380365

Hun og jeg kjenner hverandre meget godt. Vi snakker om alt mulig mellom himmel og jord og er verdens beste venner ved siden av at vi som sagt er sammen. Jeg må nok skuffe deg, der du sitter og prøver å være gledesdrepende.

Gjest ikke undertegnet

Hun og jeg kjenner hverandre meget godt. Vi snakker om alt mulig mellom himmel og jord og er verdens beste venner ved siden av at vi som sagt er sammen. Jeg må nok skuffe deg, der du sitter og prøver å være gledesdrepende.

ikke alt en sier selv til sin beste venn da vettu, men se en annen vei du

Capo1365380365

En ting til: Jeg vet ikke hvordan du oppfatter folks sinnstilstand, men jeg ser i alle fall forskjell på når en person gråter av glede eller av solg, misnøye, eller noe annet.... Du må jo tro jeg er en naiv tosk som har null sosial intellekt. Vel... Feil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...