Gå til innhold

Jenter: er dere eller er dere ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

23

• Capo1365380365

20

• tigertrollet

14

• carma

11

Capo1365380365

ikke alt en sier selv til sin beste venn da vettu, men se en annen vei du

Som om du skulle vite bedre enn meg om kjæresten og jeg snakker om alt mulig? Jeg kan si deg såpass at forholdet vårt er bedre enn de fleste andres. Flyttet sammen etter kort tid, og skal gifte oss neste år... Uten at det EGENTLIG har så mye med denne debatten å gjøre. Men poenget mitt er vel å trøste alle de usikre artsfrendene mine der ute som tror størrelse har alt å si, og som ikke har oppdaget at verden ikke er så snever.

Gjest sitroen

Som om du skulle vite bedre enn meg om kjæresten og jeg snakker om alt mulig? Jeg kan si deg såpass at forholdet vårt er bedre enn de fleste andres. Flyttet sammen etter kort tid, og skal gifte oss neste år... Uten at det EGENTLIG har så mye med denne debatten å gjøre. Men poenget mitt er vel å trøste alle de usikre artsfrendene mine der ute som tror størrelse har alt å si, og som ikke har oppdaget at verden ikke er så snever.

Bare fordi dama di ikke synes det gjør så mye å pule med en med nisse-tiss betyr vel ikke at alle andre jenter tenker likt? Hallo?

Annonse

Annonse

Capo1365380365

Men dette er jo tydeligvis ikke mulig. Det finnes ikke for vide damer. Ikke ifølge dem selv i alle fall. Det er heller mannen som er for liten.

Har aldri hørt en dame si at det var hun som var for vid (ikke personlige erfaringer jeg snakker om nå). Det er alltid han som er for liten.

Ikke rart mange menn får komplekser for dette da. Det er jo vårt ansvar å være stor nok. Ikke hennes ansvar å være trang nok.

Hehe.... Veit ikke om du er klar over det jeg sier nå... Du? Du vet at pikken din ikke blir spesiellt mye større enn hva den er nå, men at damene faktisk kan trene opp muskulaturen sin slik at ting blir trangere?

Gjest 74modell

Siden du spør så rett ut, skal jeg også gi deg et helt ærlig svar tilbake.

Jeg er en jente på 28, som etterhvert har vært sammen med en del menn, men under 10.

Min forrige kjæreste klagde hele tiden på at han syns han var for liten der nede, og det jeg gjorde var å prøve få ham til å trives med seg selv. Jeg prøvde også vise ham at jeg elsket ham uansett størrelse.

Men joda, han var ikke så stor, det var sant det.

Klart jeg legger merke til størrelsen hos en gutt. Selv er jeg glad i litt "size" sånn i omkrets. Lengde bryr jeg meg lite om faktisk.

Men, for å komme til poenget, så betyr faktisk ikke størrelsen så mye når alt kommer til alt. Jeg mener, - elsker jeg en gutt, så er han god for meg uansett. Da gjør vi det vi kan med det utstyret han og jeg har, og prøver ut tingene.

Som f.eks hos min eks...Joda, jeg hadde ikke blitt sur om han var noe større, men når han ikke var det, så hadde jeg det da likevel godt sammen med ham! Jeg elsket ham jo, og da blir det meste godt likevel.

Forstår du hva jeg sier=? På den ene siden sier jeg "joda, jeg legger merke til størrelsen og vet meget godt hva jeg foretrekker", på den annen side står jeg inne for 100% at "størrelsen er ikke det som betyr noe". Det som betyr noe er kjærligheten mellom de to....

Lykke til med deg selv og ditt sexliv, og bry deg nå ikke altfor mye om hva alle kvinner her skriver, da.... :-)

Gjest 74modell

Nå var det ikke i utgangspunktet hvordan/hvilke teknikker jeg spurte etter, men takk! :)

Det jeg egentlig ville fram til er _om_ vi gutter skal tro dere jenter når dere hevder størrelsen ikke betyr noe. See?

Du spør om dere gutter kan tro oss jenter når vi sier størrelsen ikke betyr noe?

Tja, nei egentlig ikke...Tro på de ærlige jentene heller, for de sier det som det er! ;-) (se mitt svar lenger opp...veeeldig ærlig! ;-))

Siden du spør så rett ut, skal jeg også gi deg et helt ærlig svar tilbake.

Jeg er en jente på 28, som etterhvert har vært sammen med en del menn, men under 10.

Min forrige kjæreste klagde hele tiden på at han syns han var for liten der nede, og det jeg gjorde var å prøve få ham til å trives med seg selv. Jeg prøvde også vise ham at jeg elsket ham uansett størrelse.

Men joda, han var ikke så stor, det var sant det.

Klart jeg legger merke til størrelsen hos en gutt. Selv er jeg glad i litt "size" sånn i omkrets. Lengde bryr jeg meg lite om faktisk.

Men, for å komme til poenget, så betyr faktisk ikke størrelsen så mye når alt kommer til alt. Jeg mener, - elsker jeg en gutt, så er han god for meg uansett. Da gjør vi det vi kan med det utstyret han og jeg har, og prøver ut tingene.

Som f.eks hos min eks...Joda, jeg hadde ikke blitt sur om han var noe større, men når han ikke var det, så hadde jeg det da likevel godt sammen med ham! Jeg elsket ham jo, og da blir det meste godt likevel.

Forstår du hva jeg sier=? På den ene siden sier jeg "joda, jeg legger merke til størrelsen og vet meget godt hva jeg foretrekker", på den annen side står jeg inne for 100% at "størrelsen er ikke det som betyr noe". Det som betyr noe er kjærligheten mellom de to....

Lykke til med deg selv og ditt sexliv, og bry deg nå ikke altfor mye om hva alle kvinner her skriver, da.... :-)

Det var søren meg det beste innlegget hittil!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...