Gå til innhold

Jenter: er dere eller er dere ikke

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

hehe

Og vi som kaller dere for enkle sjeler...

Etter denne debatten kan det nesten virke som det er jentene som er enkle til sinns.

:-)

Kanskje det er slik vi ønsker være innerst inne :

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1275044

O0opss.. der gikk den glorien.

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

23

• Capo1365380365

20

• tigertrollet

14

• carma

11

Kanskje det er slik vi ønsker være innerst inne :

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1275044

O0opss.. der gikk den glorien.

Ja, og med stor penis gjør den bare jobben sånn at du ikke trenger anstrenge deg for å være en god elsker.

Sånn er det:P

Av en eller annen grunn tror jeg ikke på deg ! *mistenksomt blikk*

:-)

Pussig at du ikke tror meg da..

Andre kvaliteter som ikke måles i lengde, omkrets, diameter og trykk er vekttallsmessig av større betydning.

*mistenksomt blikk bekreftet*

Jeg stoler såpass på min egen dømmekraft at jeg ikke hadde hoppet til køys med såpass overfladiske jenter til å begynne med. Jøss, den fyren som helt uten å mukke hadde innrømmet å ha dumpet ei jente pga små pupper hadde jo blitt slaktet og sløyet på høylys dag! :)

Nei, den puppehistorien hadde aldri skjedd.

For fyren visste i det han gikk inn i et forhold med dama hvor store puppene hennes var.

Da nytter det ikke å komme etterpå å klage.

Kall meg overflatisk eller hva du vil, jeg må da få velge hva jeg selv er ute etter, akkurat som du gjør.

Det var en liten flik av filla på ca 2cm det..

Du æ'kke god..men ærlig -det er du;)

Jepp, ærligheten selv, jeg... :-)

Har ikke du noen krav da? Ikke kom her og si at du synes en ti cm tynn en er moro og tilfredsstillende? Vær litt ærlig tilbake, da... ;-)

Annonse

Vel, det er klart at størrelsen har noe å si. men - det vil ikke si at den må være kjempestor. Heller sånn passelig størrelse :)

Men - det er så klart ikke det jeg velger kjæreste utfra. Det er så mange andre ting som teller. Og man kan faktisk ha sinnssykt god sex selv om ikke han har såå stort utstyr også :) det gjelder bare å finne de rette stillingene som føles best for begge .)

Jepp, ærligheten selv, jeg... :-)

Har ikke du noen krav da? Ikke kom her og si at du synes en ti cm tynn en er moro og tilfredsstillende? Vær litt ærlig tilbake, da... ;-)

"Har ikke du noen krav da?"

Nei, krav har jeg ikke. Ønsker derimot..

Men mine ønsker går mer i retning av hvordan kan han bruke den kroppen han er utstyrt med..i kombinasjon med min..

At vi har god sex:-)

"Har ikke du noen krav da?"

Nei, krav har jeg ikke. Ønsker derimot..

Men mine ønsker går mer i retning av hvordan kan han bruke den kroppen han er utstyrt med..i kombinasjon med min..

At vi har god sex:-)

Tullhøne.

Jeg skal passe på å få sjekket opp en fyr med micro-tiss til deg på byen.

Så skal jeg spørre deg dagen etter om det blir noe dating på deg.

*gliser ondskapsfullt*

Ulv I Faarikaal

Pussig at du ikke tror meg da..

Andre kvaliteter som ikke måles i lengde, omkrets, diameter og trykk er vekttallsmessig av større betydning.

*mistenksomt blikk bekreftet*

Var det jeg visste, så enkelt er det ikke. da må vi gutta utvikle annet enn det jeg ser som neandertalertrekk. Men jeg må nok innrømme at jeg har hatt en periode med helsestudio, noe som syns på rygg og skuldre. Det kommer godt med i et datayrke hvor jeg ikke blir så fort sliten.

Var det jeg visste, så enkelt er det ikke. da må vi gutta utvikle annet enn det jeg ser som neandertalertrekk. Men jeg må nok innrømme at jeg har hatt en periode med helsestudio, noe som syns på rygg og skuldre. Det kommer godt med i et datayrke hvor jeg ikke blir så fort sliten.

"neandertalertrekk."

Den har jeg ikke hørt før!

*flirer*

Nei, enkelt skal det ikke være:-)

Nei, den puppehistorien hadde aldri skjedd.

For fyren visste i det han gikk inn i et forhold med dama hvor store puppene hennes var.

Da nytter det ikke å komme etterpå å klage.

Kall meg overflatisk eller hva du vil, jeg må da få velge hva jeg selv er ute etter, akkurat som du gjør.

Njæ, er ikke helt enig med deg der. Jenter idag bruker jo alle *mulige* slags remedier for å få puppene til å se så store ut som mulig, gaffateip såvel som dopapir. Så er jo jammen ikke godt å vite til tider :)

Men selvsagt står du fritt til å gjøre akkurat som du vil når det gjelder å velge hvem du vil være i et forhold med. Vi to tenker bare veldig forskjellig der i gården.

Annonse

Njæ, er ikke helt enig med deg der. Jenter idag bruker jo alle *mulige* slags remedier for å få puppene til å se så store ut som mulig, gaffateip såvel som dopapir. Så er jo jammen ikke godt å vite til tider :)

Men selvsagt står du fritt til å gjøre akkurat som du vil når det gjelder å velge hvem du vil være i et forhold med. Vi to tenker bare veldig forskjellig der i gården.

Hva er gaffateip?

Av mine venninner er det kanskje to, som jeg vet om, som bruker innlegg i BH'en.

Men du har rett, vi har alle muligheten til å "lure på oss" litt ekstra pupper...

Hva er gaffateip?

Av mine venninner er det kanskje to, som jeg vet om, som bruker innlegg i BH'en.

Men du har rett, vi har alle muligheten til å "lure på oss" litt ekstra pupper...

Gaffateip er en grå teip som hvertfall alle lydmenn bruker mye, for bl.a. å teipe kabler fast til gulvet. Med andre ord så er limet på den teipen vanvittig klebete! Så et bilde av ei dame som hadde teipet sammen puppene, og får fremdeles vondt når jeg tenker på at hun skal hale det der løs fra brystvortene igjen. Ouch! :)

Gaffateip er en grå teip som hvertfall alle lydmenn bruker mye, for bl.a. å teipe kabler fast til gulvet. Med andre ord så er limet på den teipen vanvittig klebete! Så et bilde av ei dame som hadde teipet sammen puppene, og får fremdeles vondt når jeg tenker på at hun skal hale det der løs fra brystvortene igjen. Ouch! :)

Kan man bruke det i stedet for push-up, sier du?

Blir kanskje noe klissete når man tar det av... :-)

Kan man bruke det i stedet for push-up, sier du?

Blir kanskje noe klissete når man tar det av... :-)

Helt ærlig syntes jeg det ser penere ut med pupper dyttet oppover enn innover. En litt diskré utringing i toppen hvor man kan se antydninger til formene på herlighetene nedenfor. Uff, jeg må få meg dame! ;)

Tror ikke det ligger så mye lim igjen på huden etter man har dratt av gaffateipen. Tror ikke det er så mye behåring eller hudceller igjen heller da for den saks skyld, men enhver SM-fantast ville kanskje ikke hatt noe imot det. :)

Det er min feminine side som svarer på disse innleggene, ikke min maskuline.

Jeg har en kjønnskonflikt gåendes internt i mitt sinn :)

Du er i grunn både artig, provoserende og god.

Og ganske så opptatt av å proklamere for omverdenen av du mener du har en penisstørrelse godt over gjennomsnittet.

Det gjør oss unge kvinner lettere betenkt.

Du er i grunn både artig, provoserende og god.

Og ganske så opptatt av å proklamere for omverdenen av du mener du har en penisstørrelse godt over gjennomsnittet.

Det gjør oss unge kvinner lettere betenkt.

Jeg skryter selvsagt at størrelsen min ved minste mulighet, men om jeg bare lyver eller er dønn ærlig; det er det ikke så mange som vet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...