Gå til innhold

G*R*A*V*I*D allikevel.......:-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

Tror ikke mine egne øyne, men de to testene jeg tok i dag var klart positive. Jeg avbrøt progesteronbehandlingen i forrige uke for jeg var så sikker på at forsøket vårt hadde mislyktes. Jeg begynte å blø litt på tirsdag og det har igrunnen bare fortsatt med litt misfarget utflod hele uken. I helgen stoppet denne utfloden nesten opp og det kom heller ingen mens. Bestemte meg derfor for å ta en test i dag......helt ufattelig men den var veldig positiv. Jeg vet jo at dette kan gå galt ettersom jeg har hatt blødning, men vi er glade allikevel for sjansene vår til å lykkes er tilstede nå iallefall.

Så til dere som ruger....ikke gi opp selv om det skulle komme litt blod, det kan gå bra allikevel.

Foreløpig veldig glad hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68405-gravid-allikevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye!

Jeg hadde en tilsvarende start på min graviditet. Jeg blødde (i tilsammen 10 dager) og sluttet med progesteronen, da jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid. Jeg gikk til og med på harde aerobic-timer før jeg skjønte at jeg var gravid med blødninger.. Men det gikk bra og jeg er nå i uke 32.

Har først egget gravd seg ned så spiller det nok ingen rolle hva man gjør eller om man tar progesteronen!

Lykke til videre! Håper du slipper flere blødninger. Men ikke fortvil om det skjer. Små blødninger er som regel ufarlig. Jeg blødde igjen i uke 11, uten at det hadde noe å si.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68405-gravid-allikevel/#findComment-323357
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...