Gå til innhold

Mannen min tenner på barnevakten.

Anbefalte innlegg

Gjest beskymretkone

Ja ; det er ei flott jente på 16 år , med en tilnærmet perfekt kropp .

Du vet korte kjørt med brune slanke legger , korte , trange topper med bar og flat mage og ikke minst struttepupper!

Jeg kan ikke sammenligne meg helt etter flere fødsler akkuratt!

Men det som er så nedvergende og flaut er at mannen min åpenlyst nyter synet.

Flørter og omtrent sikler etter denne jenta som er halvparten av han egen alder,

greit at han titter på fine damer , men er det ikke litt ekkelt når han rett og slett får tydelig "stå"av barnepiken mens jeg står og ser på?

Hilsen lei kone

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68424-mannen-min-tenner-p%C3%A5-barnevakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er naturlig at mannen din synes det er pent å se på jenta, men han får lære seg å vise grenser med hvordan han viser det! Skjønner godt at det er sårende for deg med den åpenbare beundringen.

Du kan jo ta igjen med samme mynt, hva er vel vakrere å se på enn en ung, veltrent, guttekropp?!? Det går sannelig raskt nedover på den fronten med menn også, og de kan jo ikke skylde på barnefødsler... :) I tillegg kan du ta dette opp med ham på en rolig, seriøs måte slik at han forstår skuffelsen din.

Dessuten må jo jenta på 16 år synes at dette er utrolig ekkelt. Det er bare menn som tror at så unge jenter synes det er gøy med den type oppmerksomhet fra "gamle" menn. Jeg har aldri kjent noen som synes den type oppmerksomhet er festlig -noe annet er det jo med gutter på hennes egen alder.

Det er naturlig at mannen din synes det er pent å se på jenta, men han får lære seg å vise grenser med hvordan han viser det! Skjønner godt at det er sårende for deg med den åpenbare beundringen.

Du kan jo ta igjen med samme mynt, hva er vel vakrere å se på enn en ung, veltrent, guttekropp?!? Det går sannelig raskt nedover på den fronten med menn også, og de kan jo ikke skylde på barnefødsler... :) I tillegg kan du ta dette opp med ham på en rolig, seriøs måte slik at han forstår skuffelsen din.

Dessuten må jo jenta på 16 år synes at dette er utrolig ekkelt. Det er bare menn som tror at så unge jenter synes det er gøy med den type oppmerksomhet fra "gamle" menn. Jeg har aldri kjent noen som synes den type oppmerksomhet er festlig -noe annet er det jo med gutter på hennes egen alder.

Jeg var en sånn 16-åring......som syns det var greit! *lol*

Annonse

De aller fleste jenter liker menn som er eldre enn de selv. Og en 16-åring synes gjerne det er flatterende at en i 30-årene viser interesse for henne. Hadde han vært 50 hadde det vært noe helt annet.

Nesten ingen 16-årige jenter liker gutter på sin egen alder. De skal minst være 4-5 år eldre.

Hva med å pynte seg litt ekstra for han? Fikse håret, ta manikyr, kjøpe noe sexy (både undertøy og vanlig klær). Forfør han. Vis hvordan en moden dame i sin beste alder kan være i sengen.

Vis at du er mye bedre enn denne 16 år gamle jenta.

Det hjelper lite å surmule og komme med en kald skulder. Da blir han bare mer interessert i henne eller andre.

Man fanger flere fluer med honning enn med edikk.

De aller fleste jenter liker menn som er eldre enn de selv. Og en 16-åring synes gjerne det er flatterende at en i 30-årene viser interesse for henne. Hadde han vært 50 hadde det vært noe helt annet.

Nesten ingen 16-årige jenter liker gutter på sin egen alder. De skal minst være 4-5 år eldre.

tøv. mange 16-åringe jenter liker gutter på sin egen alder! og både menn i 30 og 50-årene er ekle.

tøv. mange 16-åringe jenter liker gutter på sin egen alder! og både menn i 30 og 50-årene er ekle.

Da jeg var 16 så var det nesten ingen jenter som hadde kjærester på sin egen alder. Og det er ikke så mange år siden.

Alle hadde kjærester som var fra 3-4 opp til 10 år eldre.

Og de syntes ofte fedrene til venninnene sine var sexy.

Vet ikke hvilken planet du kommer fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...