tieto Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Hei! Hvordan går det med overstimuleringen din? Like vondt? Hvilken dose gikk du på denne gangen igjen? 0 Siter
skau Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Hei tieto. Nå kjenner jeg ingenting til overstimuleringen i det hele tatt. er i toppform i dag. Og jeg som håpet at alt skulle bli berre verre og verre :-(. Skulle jo bli verre visst jeg ble gravid. Er nå på rugedag 7. Jeg hadde puregon 150 IE. Hvordan går det med deg? Klem! 0 Siter
tieto Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 Hei tieto. Nå kjenner jeg ingenting til overstimuleringen i det hele tatt. er i toppform i dag. Og jeg som håpet at alt skulle bli berre verre og verre :-(. Skulle jo bli verre visst jeg ble gravid. Er nå på rugedag 7. Jeg hadde puregon 150 IE. Hvordan går det med deg? Klem! Hei! Ikke gi opp håpet! De fleste blir gravide uten overstimulering ;-) Hvilken dag skal du teste? Jeg sprayer alt jeg kan og er på spraydag 5 (leeengeee igjen) og har begynt å få litt hetetokter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.