Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en distre og glemsk person som har glemt hele to tabletter på det brettet jeg har vært på nå. Den andre ble glemt i begynnelsen av tredje uke. Etter dette sluttet jeg med brettet for å få mensen å har tenkt å begynne igjen etter en uke. Er dette det riktige å gjøre? Jeg bruker Yasmin.

Hilsen

meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68446-glemt-2-piller-p%C3%A5-samme-brett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yasmin har et glimrende pakningsvedlegg som forklarer hva du skal gjøre, dersom ei pille er glemt, og når den er glemt. Kanskje du har dette vedlegget ennå?

Jeg har lest det så øyet ble stort og vått, men det stod kun at jeg skulle rådføre meg med lege når jeg hadde glemt den 2. Fikk ikke noe særlig svar på det når jeg spurte fastlegen min.

Jeg har lest det så øyet ble stort og vått, men det stod kun at jeg skulle rådføre meg med lege når jeg hadde glemt den 2. Fikk ikke noe særlig svar på det når jeg spurte fastlegen min.

A ha....

Tror nok at det du gjorde var helt OK, jeg. Bare begynn på p-pillen igjen når du får mensen. Det går nok glimrende, skal du se. (tillegsprevensjon inntil mensen dukker opp, selvsagt)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Skjøte ikke helt dette, er det andre mer relevante forum for denne type spørsmål?

Annonse

Skjøte ikke helt dette, er det andre mer relevante forum for denne type spørsmål?

Ja, det er et eget gynekologiforum, der en lege med spesialistutdannelse innen gynekologi svarer.

Fagpersonen på seksualitetsforumet er ikke lege og kan ikke svare på medisinske spørsmål.

Det er også et eget apotekerforum, hvor man kan spørr om medisiner.

På intro-siden / følrstesiden til hvert forum, står det om de / hvem som svarer på spørsmål og hva slags spørsmål de kan svare på.

Ikke alle temaene har fagfolk som svarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...