Gå til innhold

FU: Hatt sex de siste 24 timene?


Gjest JaDetGjørJeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    17

  • rufsetufsa

    11

  • tigertrollet

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Hadde sex med min nye kjæreste for første gang :) Fra klokka 3 i går, avbrutt av en pizza og litt kveldsmat. Gikk på skolen i dag :)

Det stod vel "nypult" i panna på deg, ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med min nye kjæreste for første gang :) Fra klokka 3 i går, avbrutt av en pizza og litt kveldsmat. Gikk på skolen i dag :)

Hvordan var ganglaget ditt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper du gikk rundt med et salig glis i dag :)

Glis er ordet ja. Ødela surmulinga på informasjonsmøte.

Så hyggelig at andre syns det er hyggelig med hyggelige forelsket par ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og den er god! :-)

godt å høre. da har du jo noe å henge fingrene i når gubben og unga er ute... eller kanskje den er så stillegående at gubben ikke hører den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt å høre. da har du jo noe å henge fingrene i når gubben og unga er ute... eller kanskje den er så stillegående at gubben ikke hører den?

Mannen kan bare høre den, det driter jeg i, men vil ikke at ungene skal begynne å lure på hva jeg holder på med, så det blir nå de er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan bare høre den, det driter jeg i, men vil ikke at ungene skal begynne å lure på hva jeg holder på med, så det blir nå de er ute.

Blir ikke gubben litt 'interessert' når han hører lyden av ET da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke gubben litt 'interessert' når han hører lyden av ET da???

Jepp, den ene gangen han hørte den kom han å tok over, ellers så er det han som er ute med ungene når jeg er alene og omvendt, Elena er for liten til å gå ut alene her enda.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den ene gangen han hørte den kom han å tok over, ellers så er det han som er ute med ungene når jeg er alene og omvendt, Elena er for liten til å gå ut alene her enda.

:-)

Skjønner, ellers hadde det jo vært en grei måte å 'vekke' han på ;-)

Har forøvrig et nytt objekt som driver og elger seg innpå, men er ikke sikker på om jeg vil... hehe, vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, ellers hadde det jo vært en grei måte å 'vekke' han på ;-)

Har forøvrig et nytt objekt som driver og elger seg innpå, men er ikke sikker på om jeg vil... hehe, vi får se...

Det virker som om han ikke vil bli vekket på trass! Jeg begynner å tro han liker å gå rundt å være sur, han nekter å være med oss på stranden også.

Det er ikke nødvendig å ta det første som byr seg heller, og det gjør ikke noe om han må vente ;-)

Jeg er dødssliten

etter å ha byttet ut siestaen med først ET og så stranden i dag, ikke klarer jeg å trene og jeg slenger meg vel snart ned på sofaen for vi har nettopp spist middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...