Gå til innhold

Samboer på partur men ikke med meg ?

Anbefalte innlegg

Vil bare spørre dere om et lite råd. Min samboer skal ut å seile i dag med en kamerat. De har snakket om det lenge og endelig fått til en avtale. Det skulle være bare de to, dvs.guttetur mao. Plutselig får han en sms-melding i dag om at kona til kameraten skal være med og ei venninne. Jeg synes det er litt merkelig at jeg ikke blir spurt eller vurdert vært med i det hele tatt.Så nå sitter jeg her da og er litt "såret".

Samboeren mener det er helt naturlig.......... og ikke gjør noen ting selvfølgelig.

Nå føler jeg at de liksom blir "to" par på tur. Og at det er jeg som burde vært med og ikke venninna til kona til kameraten.Ville ikke det vært naturlig å da ta en partur, istedenfor at hun skal ha med seg en venninne ?

Må jeg finne meg i dette ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68460-samboer-p%C3%A5-partur-men-ikke-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• morsan

6

• SierDuDet

4

• Lionn

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke dette var noe å henge seg opp i, nei... Noen ganger må vi slippe mennene våre løs på egenhånd -selv om det, skrekk og gru, blir sånn at dame/mann antallet går opp i opp. Enten det er fest, firmaturer eller båtturer.

Skjønner likevel at du er litt skuffet/såret, men gjør noe hyggelig for deg selv mens han er borte, og lag deres egen tur neste gang. Ikke mas på ham ihvertfall, over dette her. Han synes sikkert det er deilig å møte mennesker uten deg noen ganger også :)

Annonse

Jeg synes ikke dette var noe å henge seg opp i, nei... Noen ganger må vi slippe mennene våre løs på egenhånd -selv om det, skrekk og gru, blir sånn at dame/mann antallet går opp i opp. Enten det er fest, firmaturer eller båtturer.

Skjønner likevel at du er litt skuffet/såret, men gjør noe hyggelig for deg selv mens han er borte, og lag deres egen tur neste gang. Ikke mas på ham ihvertfall, over dette her. Han synes sikkert det er deilig å møte mennesker uten deg noen ganger også :)

Men hele den opprinnelige tanken bak turen er jo borte nå - da VEKT68 kanskje synes det er KJEMPEGØY å seile...de får jo ikke den gutteturen de sa de skulle ha, likevel. Jeg tror samboeren hans er feig og ikke vil spørre....

Hadde jeg planlagt en jentetur - slik Spirea og jeg var på - telt, fiske, vin etc. og hun hadde i siste liten tatt med mannen sin og hans kamerat, ja da tror jeg kanskje gubben min hadde trodd han var uønsket...det hadde vært uaktuelt, og venninneturen hadde jo heller ikke vært neon venninnetur,...

Men hele den opprinnelige tanken bak turen er jo borte nå - da VEKT68 kanskje synes det er KJEMPEGØY å seile...de får jo ikke den gutteturen de sa de skulle ha, likevel. Jeg tror samboeren hans er feig og ikke vil spørre....

Hadde jeg planlagt en jentetur - slik Spirea og jeg var på - telt, fiske, vin etc. og hun hadde i siste liten tatt med mannen sin og hans kamerat, ja da tror jeg kanskje gubben min hadde trodd han var uønsket...det hadde vært uaktuelt, og venninneturen hadde jo heller ikke vært neon venninnetur,...

Joa.. det beste hadde vært om hun ble spurt, selvfølgelig. Men jeg synes bare at det er naturlig å finne på sånne ting også fra hverandre noen ganger. Selv om det er andre damer med.. Jeg hadde kanskje vært litt mistenksom og kanskje skuffet jeg og, men det kommer litt an på forholdet ellers. Og litt på hvor nonchalant mannen er.

Joa.. det beste hadde vært om hun ble spurt, selvfølgelig. Men jeg synes bare at det er naturlig å finne på sånne ting også fra hverandre noen ganger. Selv om det er andre damer med.. Jeg hadde kanskje vært litt mistenksom og kanskje skuffet jeg og, men det kommer litt an på forholdet ellers. Og litt på hvor nonchalant mannen er.

Hehe. Tenkte på det litt mer nå -det er mulig jeg søker etter en slags forståelse jeg ikke helt har inni meg om du skjønner. Jeg _vil_ forstå det, liksom, og _vil_ synes at det er helt iorden..

Er så mild og snill om dagen, skjønner du...

Hehe. Tenkte på det litt mer nå -det er mulig jeg søker etter en slags forståelse jeg ikke helt har inni meg om du skjønner. Jeg _vil_ forstå det, liksom, og _vil_ synes at det er helt iorden..

Er så mild og snill om dagen, skjønner du...

Sånn er jeg også stort sett, -men i slike tilfeller,som overfor -blir jeg nesten skremt av meg selv! hehehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...