Gjest carlina Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 For å si det sånn det hadde jeg ALDRI akseptert! Men klart hadde det vært meg å ei venninde som skulle på jente tur og mannen hennes og en kompis ville bli med,hadde det blitt en annen sak! *tuller godt nå* *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68460-samboer-p%C3%A5-partur-men-ikke-med-meg/page/3/#findComment-322112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest felles skjebne Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Kanskje damene til din manns kamerater, de som "ikke er interessert i å bli kjent med dere", rett og lett ikke blir bedt med av mennene sine. Slik er ihvertfall situasjonen for oss. Samboeren og jeg har vært sammen i fire år, og har et barn sammen. Det er først nå at jeg har møtt den ene vennegjengen hans et par ganger. Klart de lurte litt på hvem jeg var da... De visste knapt nok at han hadde dame, så kommer han trekkende med både dame og barn... Han har forøvrig også pleid å dra på bilcrossturer med denne vennegjengen uten meg, på såkalt guttetur, men det kan gjerne vise seg i ettertid at de andre hadde med seg koner og samboere, og han hadde med seg ei venninne... Men sånn er det nå hjemme hos oss da... Han er ute på byen nesten hver helg, også uten meg. Det er ikke aktuelt for ham at jeg skal være med. Kompisene hans har gjerne med seg sine respektive. ble såret av dette før, men har nå sluttet å bry meg... venter bare på at ungen skal bli litt større, så flytter vi to stille ut og lar fyren få leve ungkarslivet sitt i fred og ro. Hadde vi ikke hatt barn, hadde jeg selvsagt gått før! Et råd til deg fra en som har vært i samme situasjon: Flytt nå før barnet blir større, det er mye bedre for barnet å få bli vant til å være alene med deg enn å rive det opp når det blir eldre og skjønner mye mer. Mitt barn var baby da jeg pakket og dro fordi han hadde en far som prioriterte gutta og fester fremfor familien. Han har et OK forhold til sin far nå noen år senere, men savner ikke å ha en pappa i huset fordi han ikke kan huske hvordan det var. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68460-samboer-p%C3%A5-partur-men-ikke-med-meg/page/3/#findComment-322127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
curious1365380368 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kjenner problemstillingen. Dette behøver ikke ha noe med sjalusi og at du er redd for at han skal være utro. Det har rett og slett med et prinsipp å gjøre. Hvis det er gutta på tur - no problem. Skal det være jenter med; ja, hvorfor kan ikke du være med da. Jeg blir sur hvis kjæresten min først sier det er en guttegreie, og så viser det seg at det har vært med jenter. Jeg har sagt det i såpass klare ordlag at han vet å ikke komme i en slik situasjon igjen. Si ifra (det er vel kanskje i seneste laget nå - men til en annen anledning) at du ønsker å være med - så vet han i det minste hvor han har deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68460-samboer-p%C3%A5-partur-men-ikke-med-meg/page/3/#findComment-330129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.