Gå til innhold

Jeg vil "overaske" kjæresten min.

Anbefalte innlegg

Gjest Romantikkeren:)
Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å muntre opp jenten jeg elsker? Har vært sammen med henne ca 1mnd nå. Jeg har tidligere gitt henne roser. Hva skal jeg gi henne i kveld? Noe romantisk når vi legger oss eller? Kom med forslag! Love.

Fortsetter under...

Skrevet

En skål jordbær og en flaske musserende vin - i sengen, Så tenner du masse te-lys...:-)

Gjest Romantikkeren:)
Skrevet

En skål jordbær og en flaske musserende vin - i sengen, Så tenner du masse te-lys...:-)

Hmmmm, kanskje det. Noen andre forslag? har lyst å skrive noe søtt til henne. Noen plasser på internett jeg kan finne noen bra tekster til inspirasjon? :)

Skrevet

Hmmmm, kanskje det. Noen andre forslag? har lyst å skrive noe søtt til henne. Noen plasser på internett jeg kan finne noen bra tekster til inspirasjon? :)

Ikke gjør ho flau da! :-)

http://www.valentine.dk/citater.html

på dansk da men...

Annonse

Skrevet

Hva mener du med å gjøre henne flau "flisa" ? :)

Ja, at du liksom overdriver litt,- det kan føles kvelende og litt flaut om hun ikke klarer å gjøre tilsvarende tilbake :-)

Gjest -Riksklysa (anonym nå)
Skrevet

tja, hva med et kakelys i navlen og en søt fotlenke på brystet. da blir hun garantert overrasket sku jeg tru... og en flaske med krem for å hinte litt i forhold til hva som kan skje utover kvelden

Skrevet

tja, hva med et kakelys i navlen og en søt fotlenke på brystet. da blir hun garantert overrasket sku jeg tru... og en flaske med krem for å hinte litt i forhold til hva som kan skje utover kvelden

*lol* .- en højdare! :-)

eller plassér en yocca-palme mellom bena og spør om hun vil være med på jungelsafari!

Skrevet

*lol* .- en højdare! :-)

eller plassér en yocca-palme mellom bena og spør om hun vil være med på jungelsafari!

nå er det jo ikke sikkert gutten shaver da, så der vel strengt tatt ikke sikkert han trenger den palmen, hehe...

Skrevet

Good one! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...