hmmm1365380365 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei! Har nett sluttet på p-piller etter å brukt det i 5 år. Når jeg nå hadde sex med min samboer fikk jeg en liten blødning etterpå. Det har aldri hendt før. Leser endel på nettet om det å være gravid , da en venninne av meg venter barn om noen mnd.Nå i dag leste jeg : "Det har versert teorier om at samleie kunne gi økt risiko for infeksjon, blødning eller for tidlig fødsel, men dette stemmer heldigvis ikke. Av og til vil det kunne skje at det kommer litt spor av blod etter samleie. Dette er sjelden noe å bekymre seg over. Livmoren er svært blodrik nå, og de små karene som finnes i livmorhalsen, kan lett briste". Når jeg leste dette, fikk jeg litt "frysning". Er slike blødninger vanlig hvis man ikke er gravid eller skal jeg ta dette som et tegn på at jeg kan være gravid? Dette høres kanskje dumt ut,men vil gjerne høre om det er noen som har hatt lignende opplevelse®... på forhånd tusen takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68489-bl%C3%B8dning-etter-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babe1365380361 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg synes dette minnet meg litt om meg selv. Jeg og min mann har samme problem, vi har sex så begynner jeg å fossblø i kjeden etterpå. men dagen etterpå så har blødningene avtatt. De blødningene er sånn brun aktig farve. Jeg har da oppsøkt lege jeg da. og går å venter på at jegf skal ta ultralyd av livmoren min for å se om hva årsaken er. Jeg sluttet selv på p-piller for seks mnd siden, prøver å bli gravid, men har ikke lykkes enda. Så jeg synes du skal oppsøke din egen lege for å få undersøkt hva det kan være. Du fikk ikke svar på hva det kan være, men du er ikke alene om problemet. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68489-bl%C3%B8dning-etter-sex/#findComment-325565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hmmm1365380365 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg synes dette minnet meg litt om meg selv. Jeg og min mann har samme problem, vi har sex så begynner jeg å fossblø i kjeden etterpå. men dagen etterpå så har blødningene avtatt. De blødningene er sånn brun aktig farve. Jeg har da oppsøkt lege jeg da. og går å venter på at jegf skal ta ultralyd av livmoren min for å se om hva årsaken er. Jeg sluttet selv på p-piller for seks mnd siden, prøver å bli gravid, men har ikke lykkes enda. Så jeg synes du skal oppsøke din egen lege for å få undersøkt hva det kan være. Du fikk ikke svar på hva det kan være, men du er ikke alene om problemet. Lykke til! Hei Babe. Takk for at du svarte. Foreløbig har det bare hendt en gang, (har bare hatt sex en gang pga arbeid, sukk! Men nå er det helg og vi begge har fri, så nå blir det vel litt mer action..). Hvis jeg blør også neste gang vi har sex skal jeg kontakte lege. Håper det går bra med deg!(fortell gjerne når du får svar) Lykke til med å bli gravid... Kanskje vi snart skriver om ting og tang i gravid-forumet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68489-bl%C3%B8dning-etter-sex/#findComment-325710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babe1365380361 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hei Babe. Takk for at du svarte. Foreløbig har det bare hendt en gang, (har bare hatt sex en gang pga arbeid, sukk! Men nå er det helg og vi begge har fri, så nå blir det vel litt mer action..). Hvis jeg blør også neste gang vi har sex skal jeg kontakte lege. Håper det går bra med deg!(fortell gjerne når du får svar) Lykke til med å bli gravid... Kanskje vi snart skriver om ting og tang i gravid-forumet.. Kjempe fint at du svarte. Ja nå blør jeg selv om vi ikke har hatt sex. men jeg venter på å få komme på ultralyd for å få undersøkt livmoren og hvordan det står til der. Får svar på time den uka som kommer nå. Og jeg gleder meg virkelig for å få vite hva plagene egentlig er. Jeg sier i fra til deg når jeg vet hva det er. Jeg er titt og ofte på denne kanalen. Lykke til. Håper det gikk bra i helgen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68489-bl%C3%B8dning-etter-sex/#findComment-328636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hmmm1365380365 Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Kjempe fint at du svarte. Ja nå blør jeg selv om vi ikke har hatt sex. men jeg venter på å få komme på ultralyd for å få undersøkt livmoren og hvordan det står til der. Får svar på time den uka som kommer nå. Og jeg gleder meg virkelig for å få vite hva plagene egentlig er. Jeg sier i fra til deg når jeg vet hva det er. Jeg er titt og ofte på denne kanalen. Lykke til. Håper det gikk bra i helgen. Hei Babe! D gikk veldig fint forrige helg.... :-) Har ikke blødd noe mer. Nå nærmer det seg mensen tid, er ganske spent. Jeg er i en vinn-vinn situasjon. Jeg vet at jeg blir veldig glad hvis jeg er gravid, samtidig sier fornuften at det beste hadde vært å vente litt til pga at vi sannsynligvis skal flytte på oss til neste år.. Jeg vet det blir bra uansett! Lykke til. Venter spent på å høre fra deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68489-bl%C3%B8dning-etter-sex/#findComment-333605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.