Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Der regner ute i dag, men hvem bryr seg vel om det??? Ikke jeg iallefall!!! Etter dager med "Det har nok festet seg utenfor livmora"-tanker, fordi jeg har hatt litt vondt på den ene siden når jeg har trykket på maven, så har jeg endelig fått svar på blodprøve jeg tok torsdag. (Fyttikatta for en setning!)

Jeg hadde en hcg på 323 på dag 16, og tok en ny dag 26, fordi de på legekontoret syntes jeg skulle. De syntes 323 var litt lavt. Så da jeg skulle gå inn på legekontoret i dag, prøvde jeg å forberede meg på at den var 1000 eller lavere, var fornøyd med alt over 3000 (dobling hver 3. dag). Men så kom beskjeden: prøva viste 10.000 vakre hcg'er!!!! Og det skulle passe med dobling hver andre dag, hvis ikke jeg har misforstått dette helt.

HURRA!!!

Og på toppen av det hele - i går mistet jeg jobben, og idag har jeg fått en ny!

Ja, det er en herlig dag i dag!

Superglad hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68508-for-en-herlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjerstim

Ju-huuuuuuuuuu!

Har vært innom her flere ganger i det siste for å se etter deg og nyheter om tilstanden. Ble kjempeglad da jeg så at HcGn din har skutt i været! Åsså ny jobb i tillegg da gitt!! Jeg er så glad på deres vegne. Ha en herlig tid framover. :o))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68508-for-en-herlig-dag/#findComment-322607
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...