Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er på dag 9, og har blødd siden i går, så løpet er vel kørt. Akkurat samme opplegg som de to andre gangene. Det er ikke snakk om noe testing her, det har det aldri vært (og jeg tviler at det noen gang kommer til å bli).

Jeg håper du blir snart dårlig igjen, det kan vel ta noen dager til før det skjer. Krysser fingrene for deg.

Måtte forresten legge et nummer etter nicket siden noen har reservert navnet i mellomtida!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68527-saga/#findComment-321995
Del på andre sider

Hei! Jeg er på dag 9, og har blødd siden i går, så løpet er vel kørt. Akkurat samme opplegg som de to andre gangene. Det er ikke snakk om noe testing her, det har det aldri vært (og jeg tviler at det noen gang kommer til å bli).

Jeg håper du blir snart dårlig igjen, det kan vel ta noen dager til før det skjer. Krysser fingrene for deg.

Måtte forresten legge et nummer etter nicket siden noen har reservert navnet i mellomtida!

UFF.Uff.Uff!

Det var da som svarte! Ikke mist motet kjære venn. Det er mange som må gjennom 3 forsøk før det klaffer. Vær så snill, ikke mist motet.

Det var da utrolig tidlig du fikk mensen, har du kort syklus i utgangspunktet? er det skikkelig blødning eller kun litt? Jeg håper enda for deg jeg.

Tok utskrift av noen flotte ord her en dag - kunne jeg bare finne den nå............ Skal sende den når jeg finner den?

Igjen, ikke mist motet - det er flere tog. Du har ihvertfall ett forsøk igjen av det offentlige. Stemmer ikke det?

Prøv å få motet og kreftene og de positive tankene tilbake, så tar dere neste forsøk.

Du er tøff, det er bare ikke så lett å vite hvor en skal ta det fra til tider!

Masse gode klemmer fra Skau, som håper hun slipper den nedturen som du nå har fått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68527-saga/#findComment-322689
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...