Gå til innhold

Rimelig forelsket ja...

Anbefalte innlegg

var hun valp da eller?

*lol*

burde vel kanskje få deg en fast elsker da ja, sånn at du ikke skremmer vettett av henne nå og da...

Nei, hun er fem år nå og det er ikke sååååå skrekkelig forferdelig lenge siden sist at hun var valp..heldigvis *grøss*

Men du har et poeng. Hvis noen tør da..*flirer*

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

24

• -Riksklysa

23

• era

3

• SierDuDet

2

Nei, hun er fem år nå og det er ikke sååååå skrekkelig forferdelig lenge siden sist at hun var valp..heldigvis *grøss*

Men du har et poeng. Hvis noen tør da..*flirer*

har hun vært valp flere ganger altså?

hehe...

ja det skal en mann med store baller til for at det skal bli no på deg skjønner jeg *lfl*

har hun vært valp flere ganger altså?

hehe...

ja det skal en mann med store baller til for at det skal bli no på deg skjønner jeg *lfl*

"har hun vært valp flere ganger altså?"

Nei, det har heldigvis vært en mann her siden hun var valp for fem år siden..mente jeg.

Du bare misforsto meg med vilje du, klysa *myser*

"ja det skal en mann med store baller til for at det skal bli no på deg skjønner jeg"

Eller små sånn at bikkja ikke får tak i dem?.. *flirer*

Jeg har da hundebur må vite;)

"har hun vært valp flere ganger altså?"

Nei, det har heldigvis vært en mann her siden hun var valp for fem år siden..mente jeg.

Du bare misforsto meg med vilje du, klysa *myser*

"ja det skal en mann med store baller til for at det skal bli no på deg skjønner jeg"

Eller små sånn at bikkja ikke får tak i dem?.. *flirer*

Jeg har da hundebur må vite;)

*lfl*

tispa er vel ikke for stor i kjeften vel, hehe... men for all del, det blir vel mer behagelig for begge parter om mannen har små baller ja *lol*

har en fin mail som beskriver akkurat det der...

*lfl*

tispa er vel ikke for stor i kjeften vel, hehe... men for all del, det blir vel mer behagelig for begge parter om mannen har små baller ja *lol*

har en fin mail som beskriver akkurat det der...

Jo, hun er stor i kjeften, har skjegg som kan kile litt.. og er flink til å apportere *ler*

Kanskje jeg kan henge opp mailen som advarsel på inngangsdøra??

[email protected]

Jo, hun er stor i kjeften, har skjegg som kan kile litt.. og er flink til å apportere *ler*

Kanskje jeg kan henge opp mailen som advarsel på inngangsdøra??

[email protected]

tror ikke det, men du får kanskje noe å tenke på når du ser en hjulbeint mann neste gang, hehe...

den er oversendt...

Annonse

*lfl*

nei og den passer kanskje dårlig på kontoret også... hmm, hvor skal du gjøre av den da? kanskje henge den opp foran bikkja, sånn for terapi mener jeg... *lol*

På kontoret kan jeg ha den! Lurt.

Kundene har jeg stort sett kontakt med over tlf allikvel og det er overtall av mannlige kolleger, så da får jeg ihvertfall arbeidsro *fnis*

På kontoret kan jeg ha den! Lurt.

Kundene har jeg stort sett kontakt med over tlf allikvel og det er overtall av mannlige kolleger, så da får jeg ihvertfall arbeidsro *fnis*

sku nesten tro du jobba her...

uff, nei det hadde jo vært en artig sak gitt...

*lfl*

nei og den passer kanskje dårlig på kontoret også... hmm, hvor skal du gjøre av den da? kanskje henge den opp foran bikkja, sånn for terapi mener jeg... *lol*

Du.. bikkja hadde sikkert siklet og sett på bildet som du ser på en restaurantmeny..

"Yummi, lunsj!"

*humrer*

Annonse

Hehe

Nei, jeg vil helst ikke treffe noen kollegaer her inne. Da må du i såfall bytte jobb..

*ser skeptisk på klysa*

:-)

har jeg forstått det rett befinner vi oss i to forskjellige deler av landet, så jeg tror det skal gå bra, hehe...

hvis ikke så sitter jeg snart på fanget ditt...

:-)

har jeg forstått det rett befinner vi oss i to forskjellige deler av landet, så jeg tror det skal gå bra, hehe...

hvis ikke så sitter jeg snart på fanget ditt...

Duh klysa...

Kan ikke du prøve deg frem..

Du kan jo jobbe deg innover kontorlandskapet -fang til fang-, hviske "er du en liten tiger.." i øret på damene..og se om du treffer rett? ;)

*blunker*

Duh klysa...

Kan ikke du prøve deg frem..

Du kan jo jobbe deg innover kontorlandskapet -fang til fang-, hviske "er du en liten tiger.." i øret på damene..og se om du treffer rett? ;)

*blunker*

ja kanskje det du...

komme smygende inn til dem, legge hodet i fanget og male skikkelig. hehe, jo det hadde vært no, problemet er bare at det er en del steinkåte kvinfolk her, så jeg tørr ikke i redselen for å bli voldtatt... og hvem tror vel på en mann i en seksualtrakkaseringssak? ikke jeg i allefall...

ja kanskje det du...

komme smygende inn til dem, legge hodet i fanget og male skikkelig. hehe, jo det hadde vært no, problemet er bare at det er en del steinkåte kvinfolk her, så jeg tørr ikke i redselen for å bli voldtatt... og hvem tror vel på en mann i en seksualtrakkaseringssak? ikke jeg i allefall...

Hehe

Du kunne kanskje fått litt problemer med troverdigheten, ja.. Krype under pulten, legge hodet i fanget...voldtatt? næææææi. Tror nok du sliter litt med det.

Å være steinkåt er ikke straffbart vettu, så du får kanskje heller nyte de lange blikkene og antydningene fra de underernærte damene;)

*flire*

Hehe

Du kunne kanskje fått litt problemer med troverdigheten, ja.. Krype under pulten, legge hodet i fanget...voldtatt? næææææi. Tror nok du sliter litt med det.

Å være steinkåt er ikke straffbart vettu, så du får kanskje heller nyte de lange blikkene og antydningene fra de underernærte damene;)

*flire*

vet ikke hvem jeg synes mest synd på, meg eller damene

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...