Gå til innhold

Rimelig forelsket ja...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

24

• -Riksklysa

23

• era

3

• SierDuDet

2

nei det er alltid koselig å bli betraktet, men det finnes en grense...

Ja ikke sant, men her inne ser det ut som det er mange som har lite å gjøre på jobb (eller har mye å gjøre men ikke gjør det..).

Jeg kan slå fast at det er mye dødtid og ineffektivitet i norske bedrifter :-)

Sov godt da søta, og drøm søtt om meg :) *klem*

Det er min standarkmelding på natta, og da trekker den utvalgte garantert på smilebåndet.

Forholdet er så godt som i boks etter å ha sendt noen av de meldingene!

Good luck, good luck, good duck.

"standardmelding"

Fy flate, du er ikke snau. Tenk på alle småjentene som går rett i fella da! *flirer*

"standardmelding"

Fy flate, du er ikke snau. Tenk på alle småjentene som går rett i fella da! *flirer*

Hehe, neida, jeg har ingen sånn standardmelding, men den er jo utvilsomt ganske søt, da..

Men jeg skriver jo ikke sånn om jeg ikke mener det, og har man først kommet til meldingsstadiet så har man vel allerede møtt jenta og begge har dannet seg en mening om hverandre.

Men.. tror du de ville falt som fluer? Hmmm....*Tenker ondskapsfullt*

:)

Ja ikke sant, men her inne ser det ut som det er mange som har lite å gjøre på jobb (eller har mye å gjøre men ikke gjør det..).

Jeg kan slå fast at det er mye dødtid og ineffektivitet i norske bedrifter :-)

altfor mye når sant skal sies, dødtid/ineffektivitet altså...

den dagen jeg blir sjef skal det bli andre boller... gleder meg allerede...

Hehe, neida, jeg har ingen sånn standardmelding, men den er jo utvilsomt ganske søt, da..

Men jeg skriver jo ikke sånn om jeg ikke mener det, og har man først kommet til meldingsstadiet så har man vel allerede møtt jenta og begge har dannet seg en mening om hverandre.

Men.. tror du de ville falt som fluer? Hmmm....*Tenker ondskapsfullt*

:)

har en del sånne "go' meldinger" dersom du trenger dem... men det trodde jeg ikke om deg SDD, men bare si fra, kan sende deg en fin mail på de der...

Annonse

der har du selvsagt rett, jeg kan da ikke registrere hallikvirksomheten min der *lol*

Hehe

Den hallikvirksomheten sliter du litt med, tror jeg..

Du må ihvertfall bytte ut innholdet i kontorlandskapet, høres det ut som -ellers blir det ikke særlig lønnsomt *ler*

Kontor med sotete vinduer hadde kanskje vært greia? Kundende blir tatt i mot på forværelset og vist inn på kontorene. Skrivepult er jo glimrende "arbeidsbenk"..*glis*

Hehe

Du må ihvertfall bytte ut innholdet i kontorlandskapet, høres det ut som -ellers blir det ikke særlig lønnsomt *ler*

Kontor med sotete vinduer hadde kanskje vært greia? Kundende blir tatt i mot på forværelset og vist inn på kontorene. Skrivepult er jo glimrende "arbeidsbenk"..*glis*

hehe, ja du sier no...

men jeg tenker som så at pikken er blind, så hvis jeg da i tillegg til de sota vinduene gir dem bind for øya, ja da burde dette bli bra...

forutsatt at jeg har ei snerten dame i resepsjonen dah, hehe...( trenger du jobb?)

Hehe

hehe, ja du sier no...

men jeg tenker som så at pikken er blind, så hvis jeg da i tillegg til de sota vinduene gir dem bind for øya, ja da burde dette bli bra...

forutsatt at jeg har ei snerten dame i resepsjonen dah, hehe...( trenger du jobb?)

hehe, ja du sier no...

*ler*

Selvfølgelig skal jeg gi deg en hjelpende hånd(?) i betjeningen av finansielle transaksjoner og andre mer håndfaste transaksjoner.. *blunker*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...