Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg skal gjøre??? Har vært igjennom 4 prøverørsbeh.på RIT. ikke noe res. Dette er nå snart to år siden. Måtte ha en pause p.g.a psyken min. har vært ganske langt nede. Begynner å komme meg igjen og tror jeg er klar for å prøve det meste. Kom med noen gode forslag, PLEAS. noen som har prøvd fotsoneterapi? med res.?

Vario

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vario!

Det er ikke så ofte jeg skriver her inne lenger, men var fast bruker av forumet for ikke veldig lenge siden! Er ofte inne og sjekker hvordan det går med gamle kjente nick.

Vi hadde et dårlig utgangspunkt for å lykkes på grunn av mannens svært dårlige sædkvalitet. Men vi klarte det på 2. forsøk! Også på 1. forsøk ble jeg gravid, men mistet i uke 8.

Jeg legger stor del av æren for at vi lykkes på akupunkturbehandlingen vi begge tok i forkant av forsøkene! Merket på kroppen at nålene hadde sin virkning, og sædkvaliteten ble også bedre. I tillegg tok jeg ganske store doser med vitaminer før, under og etter forsøkene. Store doser C og E vit, multivit, omega-3 kapsler og folsyre. Tok også bidronninggele som visstnok skal være gunstig for utviklingen av forholdene i livmoren. Droppet kaffe, te, alkohol og holdt meg unna røyk. Brukte dessuten blodfortynnende av medisinske grunner, men mange har positive erfaringer med bruk av mildere blodfortynnende midler også når slik behandling ikke er medisinsk indisert. Spør legen din.

Mye styr når det holdt på, ja. Var imidlertid villig til å prøve alt for at dette skulle lykkes. Og det gjorde det! :) Er nå gravid i 20. uke, og har stort håp om komme helt i mål.

Ikke gi opp! Mange lykkes etter en rekke forsøk. Prøv alternativ behandling, det kan uansett ikke skade! (Koster noen kroner da...) Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/#findComment-323271
Del på andre sider

Hei Vario!

Det er ikke så ofte jeg skriver her inne lenger, men var fast bruker av forumet for ikke veldig lenge siden! Er ofte inne og sjekker hvordan det går med gamle kjente nick.

Vi hadde et dårlig utgangspunkt for å lykkes på grunn av mannens svært dårlige sædkvalitet. Men vi klarte det på 2. forsøk! Også på 1. forsøk ble jeg gravid, men mistet i uke 8.

Jeg legger stor del av æren for at vi lykkes på akupunkturbehandlingen vi begge tok i forkant av forsøkene! Merket på kroppen at nålene hadde sin virkning, og sædkvaliteten ble også bedre. I tillegg tok jeg ganske store doser med vitaminer før, under og etter forsøkene. Store doser C og E vit, multivit, omega-3 kapsler og folsyre. Tok også bidronninggele som visstnok skal være gunstig for utviklingen av forholdene i livmoren. Droppet kaffe, te, alkohol og holdt meg unna røyk. Brukte dessuten blodfortynnende av medisinske grunner, men mange har positive erfaringer med bruk av mildere blodfortynnende midler også når slik behandling ikke er medisinsk indisert. Spør legen din.

Mye styr når det holdt på, ja. Var imidlertid villig til å prøve alt for at dette skulle lykkes. Og det gjorde det! :) Er nå gravid i 20. uke, og har stort håp om komme helt i mål.

Ikke gi opp! Mange lykkes etter en rekke forsøk. Prøv alternativ behandling, det kan uansett ikke skade! (Koster noen kroner da...) Lykke til!

Klem fra

Tusen takk for gode råd, dette må prøves. Det er sånn med oss også, at mannen min har dårlig sædkvalitet.

Gratulerer med graviditeten!!

Håper alt står bra til med mor og barn!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/#findComment-323817
Del på andre sider

Hei Vario!

Klem fra

Hei!

Vil bare si at jeg ser så glad for at dere kommer innom å hilser på selv om dere har klart det vi alle er her for :-) Setter stor pris på å få en påminnelse på at det går faktisk ann å lykkes før eller siden som du med flere er et glimrende eksempel på!

Lykke til videre med graviditeten og hils til Ola32. Tenker han gleder seg til å bli pappa ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/#findComment-324285
Del på andre sider

Hei!

Vil bare si at jeg ser så glad for at dere kommer innom å hilser på selv om dere har klart det vi alle er her for :-) Setter stor pris på å få en påminnelse på at det går faktisk ann å lykkes før eller siden som du med flere er et glimrende eksempel på!

Lykke til videre med graviditeten og hils til Ola32. Tenker han gleder seg til å bli pappa ;-)

Så hyggelig! Har jo fått med meg diskusjonen om at gravide ufb kanskje bør ligge litt lavt i terrenget her inne, men av og til blir fristelsen for stor... ;)

Ola32 gleder seg til å bli pappa ja, og etter ul ser det ut som det blir en liten gutt... Bedre kan det vel ikke bli! :)

Bare gled deg til det blir din tur, tieto! Ønsker deg lykke til med sprayinga og resten av forsøket ditt!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/#findComment-324412
Del på andre sider

Så hyggelig! Har jo fått med meg diskusjonen om at gravide ufb kanskje bør ligge litt lavt i terrenget her inne, men av og til blir fristelsen for stor... ;)

Ola32 gleder seg til å bli pappa ja, og etter ul ser det ut som det blir en liten gutt... Bedre kan det vel ikke bli! :)

Bare gled deg til det blir din tur, tieto! Ønsker deg lykke til med sprayinga og resten av forsøket ditt!!

Klem fra

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68557-fortsatt-barnl%C3%B8s/#findComment-325730
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...