Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

faen, nå må det bli slutt på disse størrelses-spørsmålene...

når skal menn lære seg at det ikke er avgjørende dersom man virkelig er glad i hverandre... (så fremt du ikke går under nicket leia da, hu var litt drøy synes jeg *lol*)

Det var liksom litt av poenget da... For å bli kvitt disse innleggene ;o)

faen, nå må det bli slutt på disse størrelses-spørsmålene...

når skal menn lære seg at det ikke er avgjørende dersom man virkelig er glad i hverandre... (så fremt du ikke går under nicket leia da, hu var litt drøy synes jeg *lol*)

Det er kun menn som er usikre på seg selv og sine bragder i senga som spør om dette.

Og høflig som jeg er, svarer jeg. ;-)

Det var liksom litt av poenget da... For å bli kvitt disse innleggene ;o)

Er det noe ca 3 år på dol har lært meg så er det at du aldri blir kvitt disse spørsmålene, og det er definitivt noe som opptar gutter mye.

Det er derfor vi gutter ofte mobber (på en godhjertet måte..) gutter for dere minimale køller :)

Annonse

I programmet sa fagfolka at 5 centimeter var nok, og dei sa også at den største som var målt nokon gong var 35 cm.

Hjalp det?

Hmmm.. trodde den kunne bli langt større enn som så.

Selv Musikeren mener jo at han har større en 35 cm. Og han sin er da unektelig ikke blant de største jeg har sett...

Annonse

Så ikke programmet, men 5 cm nok til hva? Til å få orgasme, ja, men til å tilfredsstille en kvinne...???

Alle nervetrådane i skjeden sit i dei ytterste 5 centimetra var poenget.

Dei nemnte forøvrig at nokre kvinner kan få orgasme ved å bli bunna, men då treng ein litt meir ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...