Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Er det noe ca 3 år på dol har lært meg så er det at du aldri blir kvitt disse spørsmålene, og det er definitivt noe som opptar gutter mye.

Det er derfor vi gutter ofte mobber (på en godhjertet måte..) gutter for dere minimale køller :)

Jeg har bare vært her i snart ett år, så jeg har enda to år igjen på å lære meg det ;o)

Alle nervetrådane i skjeden sit i dei ytterste 5 centimetra var poenget.

Dei nemnte forøvrig at nokre kvinner kan få orgasme ved å bli bunna, men då treng ein litt meir ja...

Greit nok at man sikkert kan få orgasme slik. Men når jenta blir skikkelig kåt, og skjeden utvider seg (eller blir lenger), er det ikke noe som en lang, god guttetiss... *sukker*

Annonse

Annonse

Å jeg vet ikke jeg, rufsetufsa, tror jeg foretrekker ham med 5 fremfor han med 35.

Jeg er omvendt. Omkretsen kan jo være lik på de to.

Forskjellen er at han med 35 kan bunne deg, han trenger ikke dytte inn alt, vet du, mens han med 5 ikke har noe å dytte inn... :-)

Forskjellen er at han med 35 kan bunne deg, han trenger ikke dytte inn alt, vet du, mens han med 5 ikke har noe å dytte inn... :-)

Det må være ille å ha 35 cm og ikke kunne dytte inn alt, for hvordan i helvete klarer man å ikke "bånne", noe som jo for mange kan være veldig vondt når man virkelig er "i gang"?

Du så hva de skrev litt lenger nede, det er bare de første 5 cm av skjeden som har nervetråder.

Tror jeg hadde fått vondt helt opp til bakhodet av han med 35 dersom han hadde vært litt voldsom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...