Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit nok at man sikkert kan få orgasme slik. Men når jenta blir skikkelig kåt, og skjeden utvider seg (eller blir lenger), er det ikke noe som en lang, god guttetiss... *sukker*

Blir skjeden lenger...? Åssen fikser du det da, da? Og hvor lang blir den? Må du liksom tre den i sånn nede i knehøyde?

;o)

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Det må være ille å ha 35 cm og ikke kunne dytte inn alt, for hvordan i helvete klarer man å ikke "bånne", noe som jo for mange kan være veldig vondt når man virkelig er "i gang"?

Jeg synes det er dritvondt og ikke noe spennende. Hadde hatt angst under hele akten for at det skulle skje.

Det må være ille å ha 35 cm og ikke kunne dytte inn alt, for hvordan i helvete klarer man å ikke "bånne", noe som jo for mange kan være veldig vondt når man virkelig er "i gang"?

Det går helt fint. Hvis du hadde hatt 35 cm, hadde du nok lært å holde den litt igjen... ;-)

Annonse

Jeg synes det er dritvondt og ikke noe spennende. Hadde hatt angst under hele akten for at det skulle skje.

Ja, for stor er nok kjipt det også...

For stor er kjipt, for liten er for kjipt..

Dere jenter er jo så godt som umulige og tilfredstille! :)

Det går helt fint. Hvis du hadde hatt 35 cm, hadde du nok lært å holde den litt igjen... ;-)

Jeg er fornøyd med den jeg har!

Man må jo bare være det, da man kan gjøre fint lite med det..

Samme gjelder resten av kroppen min, selv om jeg her faktisk kan gjøre ett og annet :)

Ja, for stor er nok kjipt det også...

For stor er kjipt, for liten er for kjipt..

Dere jenter er jo så godt som umulige og tilfredstille! :)

Ja, men jeg har jo allerede innrømmet at det er flere år siden jeg hadde sex.

Først skal jeg finne meg en real mann. Ikke flere nachspielONS her i gården.

Den som venter på noe godt, venter aldri for lenge.

Jeg er fornøyd med den jeg har!

Man må jo bare være det, da man kan gjøre fint lite med det..

Samme gjelder resten av kroppen min, selv om jeg her faktisk kan gjøre ett og annet :)

Jada, jeg vet at du er fornøyd, og jeg vet hvor stor din er . Jeg har jo sagt at det er akseptabelt, du trenger ikke være så usikker... ;-)

Annonse

Jada, jeg vet at du er fornøyd, og jeg vet hvor stor din er . Jeg har jo sagt at det er akseptabelt, du trenger ikke være så usikker... ;-)

Kanskje jeg lyver når jeg sier hvor stor den er, rett og slett fordi jeg vet at du ikke takler de som er mindre enn 18 cm! :)

Ja, men jeg har jo allerede innrømmet at det er flere år siden jeg hadde sex.

Først skal jeg finne meg en real mann. Ikke flere nachspielONS her i gården.

Den som venter på noe godt, venter aldri for lenge.

Du har sikkert rett i at den som venter, venter på noe godt, og alt det der, men på den annen side er det mulig at du tar feil...

Og derfor er det ingen grunn til ikke å ha et ONS i ny og ne, så lenge man vet at man ikke angrer! :)

Kanskje jeg lyver når jeg sier hvor stor den er, rett og slett fordi jeg vet at du ikke takler de som er mindre enn 18 cm! :)

Ja, da hadde du røket på huet og ræva ut ganske kjapt.

Men du vil tidsnok merke at det ikke lønner seg å lyve...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...