Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du har sikkert rett i at den som venter, venter på noe godt, og alt det der, men på den annen side er det mulig at du tar feil...

Og derfor er det ingen grunn til ikke å ha et ONS i ny og ne, så lenge man vet at man ikke angrer! :)

Jeg har jo sagt at jeg aldri angrer på noe jeg har gjort bare på det jeg ikke har gjort.

Men erfaringen tilsier at fylleONS er noe kjedelige greier. Vil helst sove når jeg kommer så langt og da blir det bare tull :-)

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Hvor har du da? På pikken?

Helt seriøst så har jeg det faktisk i overgangen mellom skuldre og bryst.

De gikk forsåvidt nesten bort (ble mindre røde..) etter ett år med mer eller mindre treningsfri, men nå når jeg igjen har begynt å trene så smått, så ser jeg at de viser tegn til å dukke opp igjen.

Helt seriøst så har jeg det faktisk i overgangen mellom skuldre og bryst.

De gikk forsåvidt nesten bort (ble mindre røde..) etter ett år med mer eller mindre treningsfri, men nå når jeg igjen har begynt å trene så smått, så ser jeg at de viser tegn til å dukke opp igjen.

Der ser du, trening er roten til alt vondt.

Ja, da hadde du røket på huet og ræva ut ganske kjapt.

Men du vil tidsnok merke at det ikke lønner seg å lyve...

Hvorfor er du så opphengt i hvor stor den skal være?

Dvs... hvordan vet du at de på 15 cm ikke duger?

Du kan ikke ha målt alle, og nå spør jeg seriøst her! :)

Jeg har jo sagt at jeg aldri angrer på noe jeg har gjort bare på det jeg ikke har gjort.

Men erfaringen tilsier at fylleONS er noe kjedelige greier. Vil helst sove når jeg kommer så langt og da blir det bare tull :-)

I utgangspunktet er jeg enig med deg, men må man så må mann! :)

Annonse

Hvorfor er du så opphengt i hvor stor den skal være?

Dvs... hvordan vet du at de på 15 cm ikke duger?

Du kan ikke ha målt alle, og nå spør jeg seriøst her! :)

Selvsagt går det bra med 15 cm, men det har jeg hatt så mange ganger, og 20 litt færre. Men de med 20 har vært mye bedre.

Selvsagt går det bra med 15 cm, men det har jeg hatt så mange ganger, og 20 litt færre. Men de med 20 har vært mye bedre.

Men hvordan vet du hvilken som er 20 og hvilken som er 15?

Ikke kom med den at du måler de alle, for den er syltynn! :)

Jeg må aldri. Da er jeg heller foruten uansett hvor sexy jeg synes fyren er. Ligge på armen og kose er bare hyggelig da sovner jeg så behagelig.

Joa, og det er jo digg det siste der også.

I tillegg så våkner man ikke opp med ville nærver om en person bare har liggi inntil deg hele natta...

Med mindre man ikke husker hva i helvete dama gjør i senga de, da :)

Annonse

Joa, og det er jo digg det siste der også.

I tillegg så våkner man ikke opp med ville nærver om en person bare har liggi inntil deg hele natta...

Med mindre man ikke husker hva i helvete dama gjør i senga de, da :)

Så nå venter jeg bare på drømmeprinsen som skal gjøre meg så lykkelig, så lykkelig. *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...