Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Han finner du helt sikkert etterhvert :)

Nå, jeg er ikke helt sikker, har ventet noen år nå da. Men man kan jo leve i håpet :).

Tror jo ikke akkurat at han kommer og banker på døra mi og har ikke orket å være så veldig aktiv for å finne noen.

Åja.. så det du sier er at DU er 15 cm lang, i og med at du vet at alle som bunner deg er større enn som så? :)

Hva med tykkelsen, da? Trodde det var viktig, jeg?

Tykkelsen er også viktig, men lettere å ...ehh.

Det er bare de første cm som er opptatt av tykkelse, og der kan man vinkle det til. Lengden får man ikke påvirket, skjønner?

Nå, jeg er ikke helt sikker, har ventet noen år nå da. Men man kan jo leve i håpet :).

Tror jo ikke akkurat at han kommer og banker på døra mi og har ikke orket å være så veldig aktiv for å finne noen.

Man skal ikke være for opptatt med å finne noen. Det er i det minste mitt motto.

Annonse

Tykkelsen er også viktig, men lettere å ...ehh.

Det er bare de første cm som er opptatt av tykkelse, og der kan man vinkle det til. Lengden får man ikke påvirket, skjønner?

Aha... nei, jeg forsto faktisk ikke en lyd av hvordan jeg skal klare å vikle den? :)

Nei, men den er for stiv til å kunne brettes..

Ikke nå altså, nå kan den knytes i alle retninger, men sånn i en erotisk situasjon, mener jeg..

Ikke vikles, men vinkles.

Strekke inngangen i tunnellen slik at tunnellen tror det kommer en stor bil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...