Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Godt å høre, selv om de fleste tror de er det ;)

For å være helt ærlig synes jeg hele opplegget når man går på byen er et jævla spill. Jeg kan spille med men egentlig synes jeg det blir for dumt.

Tror det er vanskelig å møte en mann på denne måten. Liker vel igrunnen en halvseriøs prat, en seriøs kan man ikke forvente etter ørten pils og det svinger i hue.

Annonse

For å være helt ærlig synes jeg hele opplegget når man går på byen er et jævla spill. Jeg kan spille med men egentlig synes jeg det blir for dumt.

Tror det er vanskelig å møte en mann på denne måten. Liker vel igrunnen en halvseriøs prat, en seriøs kan man ikke forvente etter ørten pils og det svinger i hue.

Enig med deg.

Byen er ofte veldig overfladisk, og det skal nok godt gjøres å finne den rette der..

Trodde du begynte med hemmelige koder til meg nå...

:-)

Hehe, nei. Skriver bare touch, og kan ikke huske sist jeg sjekket innlegget mitt før jeg trykket på send.

I ny og ne blir det mye skrivefeil, og enkelte ganger kan det gå riktig galt - som over :)

Hehe, nei. Skriver bare touch, og kan ikke huske sist jeg sjekket innlegget mitt før jeg trykket på send.

I ny og ne blir det mye skrivefeil, og enkelte ganger kan det gå riktig galt - som over :)

Ja, det var litt av en touch, må jeg si... :-)

Annonse

Enig med deg.

Byen er ofte veldig overfladisk, og det skal nok godt gjøres å finne den rette der..

Men hvor treffer man mannen da? Ikke jobber jeg og bekjentskapskretsen består mest av single damer.

Hør hvor desp jeg egentlig er :-(. Noe jeg håper at ingen ser når jeg treffer noen jeg liker. Dette er jo igrunnen ganske flaut å innrømme.

Du er søt, da. ;-)

Men nå ER det natta, nå skrur jeg deg av, og håper å slippe å bli oppsøkt av deg i drømmeland.

Du har bare sett hue mitt, så dersom du drømmer om meg blir det en grotesk drøm med et hode uten kropp som flyr rundt i drømmen din.

Og drømmer du om min kropp slik den er, så blir det et enda mer grotesk syn! :)

Sov godt og drøm søtt :)

Men hvor treffer man mannen da? Ikke jobber jeg og bekjentskapskretsen består mest av single damer.

Hør hvor desp jeg egentlig er :-(. Noe jeg håper at ingen ser når jeg treffer noen jeg liker. Dette er jo igrunnen ganske flaut å innrømme.

Jeg vet faktisk ikke hvor man møter dem...

Det er vel bare tifeldig når og hvor man møter den rette. Kanskje på jobb, på byen, på gata, en venn av en venn, osv?

Hadde jeg hatt noe fasitsvar på det her så hadde jeg dratt til det stedet fort som faen :)

Du har bare sett hue mitt, så dersom du drømmer om meg blir det en grotesk drøm med et hode uten kropp som flyr rundt i drømmen din.

Og drømmer du om min kropp slik den er, så blir det et enda mer grotesk syn! :)

Sov godt og drøm søtt :)

Liten tiss og grotesk kropp. Ikke rart du er desp.

God natt!

Jeg vet faktisk ikke hvor man møter dem...

Det er vel bare tifeldig når og hvor man møter den rette. Kanskje på jobb, på byen, på gata, en venn av en venn, osv?

Hadde jeg hatt noe fasitsvar på det her så hadde jeg dratt til det stedet fort som faen :)

Kjenner flere enn oss som hadde dratt dit da ja. Tror det er mange som ønsker seg noen å være glad i, selv om det kan være vanskelig å innrømme for mange.

Det var nok lettere før når alle giftet seg, kjente sin plass i livet og levde deretter. Kanskje vi forlanger for mye av partneren og at det derfor blir vanskelig å leve i et forhold over lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...