Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner flere enn oss som hadde dratt dit da ja. Tror det er mange som ønsker seg noen å være glad i, selv om det kan være vanskelig å innrømme for mange.

Det var nok lettere før når alle giftet seg, kjente sin plass i livet og levde deretter. Kanskje vi forlanger for mye av partneren og at det derfor blir vanskelig å leve i et forhold over lang tid.

Ikke vet jeg, men jeg føler meg i det minste fortsatt så ung at jeg ikke har noen planer om å stresse med sånt på en stund enda..

Skjer det så skjer det :)

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Ikke vet jeg, men jeg føler meg i det minste fortsatt så ung at jeg ikke har noen planer om å stresse med sånt på en stund enda..

Skjer det så skjer det :)

Så ung er ikke jeg da. Tror ikke det stemmer at hver alder har sin sjarm. Og nå har jeg nesten levd 17 år alene bortsett fra årene med faren til minstemann og det var ikke mye å skryte av.

Så ung er ikke jeg da. Tror ikke det stemmer at hver alder har sin sjarm. Og nå har jeg nesten levd 17 år alene bortsett fra årene med faren til minstemann og det var ikke mye å skryte av.

Tja.. ikke vet jeg, men man er vel ikke eldre enn man føler seg...

Får bare leve livet, gjøre det beste av det, og plutselig står drømmemannen/dama der :)

Hehe, og jeg som ikke engang ville hatt noe forhold i det hele tatt nå, sånn i utgangspunktet, men noenganger så vil man jo det likevel..

Tja.. ikke vet jeg, men man er vel ikke eldre enn man føler seg...

Får bare leve livet, gjøre det beste av det, og plutselig står drømmemannen/dama der :)

Hehe, og jeg som ikke engang ville hatt noe forhold i det hele tatt nå, sånn i utgangspunktet, men noenganger så vil man jo det likevel..

Det har jo noe med nærhet å gjøre, både fysisk og psykisk. Det å ha noen å dele med.

Ja, men jeg har ikke ennå rukket å komme så langt opp i alder at jeg tenker så mye på sånt :)

Men jeg har bursdag om få dager og da får jeg panikk. Snart ser jeg gammel og sliten ut.

Det gjør det sikkert ekstra frustrerende.

Inni meg er jeg så ung som bare det :-).

Annonse

Men jeg har bursdag om få dager og da får jeg panikk. Snart ser jeg gammel og sliten ut.

Det gjør det sikkert ekstra frustrerende.

Inni meg er jeg så ung som bare det :-).

Jaja, du overlever nok, og får trøste deg med at vi alle jo blir eldre og eldre...:)

Du så hva de skrev litt lenger nede, det er bare de første 5 cm av skjeden som har nervetråder.

Tror jeg hadde fått vondt helt opp til bakhodet av han med 35 dersom han hadde vært litt voldsom.

Det er jo det å bli bunnet skikelig som virkelig er nydeig da, i tillegg til alt det andre da, en med 5 cm kunne ikke gjort det store for meg.

Gjest neiånei

Jeg er fornøyd med den jeg har!

Man må jo bare være det, da man kan gjøre fint lite med det..

Samme gjelder resten av kroppen min, selv om jeg her faktisk kan gjøre ett og annet :)

Selv om du faktisk BURDE gjøre et eller annet, tre en papirsekk over hodet feks. Det hadde hjulpet betraktelig.

Hehe, nei. Skriver bare touch, og kan ikke huske sist jeg sjekket innlegget mitt før jeg trykket på send.

I ny og ne blir det mye skrivefeil, og enkelte ganger kan det gå riktig galt - som over :)

Cluet med touch er jo at du ikke skal behøve å se på tastene når du skriver da, men kunne følge med på hva du skriver. Hvordan kan du da klare å skrive så feil? Ser du på TV-skjermen istedet eller noe?

Cluet med touch er jo at du ikke skal behøve å se på tastene når du skriver da, men kunne følge med på hva du skriver. Hvordan kan du da klare å skrive så feil? Ser du på TV-skjermen istedet eller noe?

Jeg ser på skjermen men jeg var nok noe rask til å trykke send tasten.

Annonse

Nope..

Du har blitt lurt! Han som tilfredsstilte deg med 5 cm tok på et ekstra langt hylster uten at du merket det :-D

Fra spøk til alvor: Noen kan nok klare å tilfredstille med 5 cm, og noen kvinner vil kanskje bli tilfredsstilt med disse målene, men det hører unntakene til.

Selv hadde jeg aldri blitt det, uansett hvor flink han hadde vært med å bruke den...

Du har blitt lurt! Han som tilfredsstilte deg med 5 cm tok på et ekstra langt hylster uten at du merket det :-D

Fra spøk til alvor: Noen kan nok klare å tilfredstille med 5 cm, og noen kvinner vil kanskje bli tilfredsstilt med disse målene, men det hører unntakene til.

Selv hadde jeg aldri blitt det, uansett hvor flink han hadde vært med å bruke den...

Det hører faktisk ikke unntakene til. Rent fysiologisk er det fullt mulig fordi de ytterse 5 cm i kvinners skjede er der hvor de flerse nervene ligger.

Jeg sier ikke at jeg hadde foretrukket 5 cm, men rent teknisk så er det faktisk nok, og fullt mulig.

Det hører faktisk ikke unntakene til. Rent fysiologisk er det fullt mulig fordi de ytterse 5 cm i kvinners skjede er der hvor de flerse nervene ligger.

Jeg sier ikke at jeg hadde foretrukket 5 cm, men rent teknisk så er det faktisk nok, og fullt mulig.

Hallo?? Klart det sikkert kan gå, men det er i tilfelle fordi han også gjør andre ting samtidig. tenningen er jo også med på å avgjøre hvor lett man blir tilfredstilt og jeg ville hvertfall ikke vært 100 % tent på en meitemark... synet av et stort lem er jo halve nytelsen da.

D må nok bare bite i gresset og innse at kvinner faktisk er opptatt av størrelsen, selv om jo det ikke er alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...