Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo?? Klart det sikkert kan gå, men det er i tilfelle fordi han også gjør andre ting samtidig. tenningen er jo også med på å avgjøre hvor lett man blir tilfredstilt og jeg ville hvertfall ikke vært 100 % tent på en meitemark... synet av et stort lem er jo halve nytelsen da.

D må nok bare bite i gresset og innse at kvinner faktisk er opptatt av størrelsen, selv om jo det ikke er alt.

Unnskyld meg for at jeg siterer forskning og vitenskap, da. Visste ikke at du var en slik penis-bedreviter ;)

Hva om ALLE menn til alle tider fra naturens side var utstyrt med 5 cm, da? Hadde du heller levd i sølibat?

Jeg snakker ikke om sammenligning i forhold til større peniser, jeg snakker om det som er faktisk fysiologisk.

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

74

• rufsetufsa

48

• Dorthe

20

• carma

9

Mest aktive i denne tråden

Unnskyld meg for at jeg siterer forskning og vitenskap, da. Visste ikke at du var en slik penis-bedreviter ;)

Hva om ALLE menn til alle tider fra naturens side var utstyrt med 5 cm, da? Hadde du heller levd i sølibat?

Jeg snakker ikke om sammenligning i forhold til større peniser, jeg snakker om det som er faktisk fysiologisk.

Hadde alle menn til alle tider hatt en penis på 5 cm, hadde vi ihvertfall ikke lidd av befolkningseksplosjon, det er sikkert.

Annonse

Hvem er egentlig denne neiognei?

Eller de andre rare nickene som kommer inn en gang iblant og slenger dritt?

Det vet jeg ikke, men det er nok folk uten bein i nesa som ikke tør å si hva de mener.

Sannsynligvis er de like amøber i RL. Tør ikke stå for hva de sier, baksnakker folk i hytt og gevær, og er nok rett og slett mennesker som vanlige folk ikke vil ha noe med å gjøre.

Menmen... dem om det, og det er de som må slite med sin personlighet.

Det vet jeg ikke, men det er nok folk uten bein i nesa som ikke tør å si hva de mener.

Sannsynligvis er de like amøber i RL. Tør ikke stå for hva de sier, baksnakker folk i hytt og gevær, og er nok rett og slett mennesker som vanlige folk ikke vil ha noe med å gjøre.

Menmen... dem om det, og det er de som må slite med sin personlighet.

Ja, de trenger kanskje å få ut litt edder og galle for å tåle å bli tråkket på selv i RL.

Vi får vel bare akseptere at de er her, og smile for oss selv. :-)

Jeg HAR faktisk sett bilde av deg, og har dårlig matlyst enda... spesielt når jeg i tilegg vet hvilken idiot og egoist du er.

At du synes jeg ser helvete ut er selvsagt helt greit, og det tolererer jeg jo selvsagt at enkelte synes, men det er det at du ikke tør å bruke nicket ditt som er det pinlige her.

Ja, de trenger kanskje å få ut litt edder og galle for å tåle å bli tråkket på selv i RL.

Vi får vel bare akseptere at de er her, og smile for oss selv. :-)

Jeg respekterer folk som kritiserer meg med nick, men sånne feige folk som neiognei, er det selvsagt umulig å ta seg nær av hva sier :)

Det blir bare patetisk.

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...