Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Joda, flyinga gikk fint den. Kribla litt i magen..fant flytoget greit og tok trikken fra stortorvet opp til RH. Var ferdig med blodprøven 0830.

Trikken tilbake til byen, gikk på Kappahl og handlet litt til meg og gubben. Satt meg på kafè på stortorvet, leste aviser og koste meg. Var etterpå på genser jakt som ikke går til navlen og som er litt romslig til sykkeldekkene mine....men neida!! Fant bukse og jakke, men ingen gensere...

masse narkomane og kinesere..hehe!!

Trikken opp til Riksen igjen..kom inn med ei gang. Opp på benken, inn med saken, og der var det mange eggposer. Slimhinnen i livmoren var ca 4 mm...noen som vet noe hvor mye den skal være på sånn ca?? Eggene var ikke modne, men det var endel ganske mange på hver side. Skal øke dosen på Gonal F til 115 ie fra i går til søndag.

FOR PÅ MANDAG SKAL JEG TIL ATTER EN NY KONTROLL.....I OSLO!!!!!!! Fikk rekvisisjon til fly da også...heldigvis.

Vel, så var det ned for å hente mer gonal og tok ut profasi'en også. Bankterminalen virket ikke så vi stresset der..måtte ut i lobb'en for å bruke minibanken. Betale, og hive seg på trikken ned...kl var da 1400..neste fly gikk 1505..

Var ved innsjekkingen kl 1505...neste fly gikk kl 1710...NEEEEEEEEEEEI!!! Vente enda mer...satt på peppe's og åt...gomle gomle...

Når ombordstigningen begynte var kl 1655...5 min til sprøyte...hva gjør jeg nå...Opp med sprøyta, og ampullen, måle og stresse, og sprute og måle om igjen.. og STIKK i hallen der med masse folk...ikke gøy..

Kom hjem, mannen hentet meg, trøtt, lei av å vente, og klar for neste tur for å se om eggene har modnet seg mer til da...oj oj oj..

Så i går startet dagen min kl 0400 og endte kl 2305...laaang dag!!

Vell, sånn var det med meg..men fortell dere SPRAYERE og SPRØYTERE.....Hvordan går det med dere da???

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68594-her-er-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dipsey,

for en dag, ble sliten bare av å lese det (men, i min sprayrus så er alt slitsomt og jeg er trøtt bestandig).

Spennende å følge med på deg, du ligger litt foran meg i løypa så jeg følger spent med. Jeg er nå på spraydag 16 og i morgen skal jeg inn til ultralyd. Da blir det forhåpentligvis min tur til å begynne å stikke litt.

Ser at du også har vært nervøs for å sette sprøytene, men at du har klart å sette dem fint selv, så jeg satser på at panikken skal gi seg slik at jeg klarer det selv jeg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68594-her-er-jeg/#findComment-323586
Del på andre sider

bobla1365380358

hei dipsey

jeg må innrømme at jeg også ble litt anpusten av dagen din...((c;

litt slitsomt at du må reise til Oslo enda en gang. )C;

men,men hva gjør vi ikke...

jeg er på 6 spraydag og skal inn til UL 29'nde og begynne med hormoner 30'de...

en liten hilsen til maye: lykke til imorgen!!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68594-her-er-jeg/#findComment-323604
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...