Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også dette problemet, som noen kanskje vil beskrive som et "luksusproblem". Men det er ikke så enkelt for kona heller som har lurt på om jeg ikke er opphisset nok eller noe sånt (noe som ikke er tilfelle).

Det kan, som dåsemikkel sier, ligge i psyken. Men det kan også være at din penis er mindre følsom enn "normalt", slik jeg tror min er, slik at den trenger hardere/mer stimulans.

For meg har følgende funket:

1. Vente med selve samleiet til jeg er så opphisset at jeg holder på å sprekke. :)

2. Ikke gjennomføre samleie på noen dager, men bare kose (hun kan gjerne komme, men ikke jeg) slik at fokus flyttes vekk fra at "jeg må komme" til det sensuelle og erotiske.

3. Fantasere om andre, eller andre situasjoner, når jeg kjenner at orgasmen begynner å "nærme seg" (uten å fortelle det til kona). På den måten "ligner" det litt mer på når jeg onanerer og jeg har vanligvis ikke noe problem med å komme, hvis du skjønner (når jeg onanerer kommer jeg som regel i løpet av relativt kort tid).

Dette har i alle fall hjulpet meg, håper du kan dra nytte av det og at dere finner ut av det :)

Lykke til :)

Annonse

Capo1365380365

Hehe... Sånn var jeg også for noen år siden. Det der kommer av at du etterhvert blir redd fordi du lurer på HVORFOR det ikke går for deg. Deretter får du et forventningsåress på deg om at det snart skal gå for deg. Det gjør i grunn alt mye verre. Og så har det selvflølgelig litt å si hvordan dama ser ut, da. Er a' et skrukketroll, er det ikke veldig rart. Da får du fantasere om noen annen i såfall...:)

Men de tingene der kommer seg. Ta det med ro.

Hehe... Sånn var jeg også for noen år siden. Det der kommer av at du etterhvert blir redd fordi du lurer på HVORFOR det ikke går for deg. Deretter får du et forventningsåress på deg om at det snart skal gå for deg. Det gjør i grunn alt mye verre. Og så har det selvflølgelig litt å si hvordan dama ser ut, da. Er a' et skrukketroll, er det ikke veldig rart. Da får du fantasere om noen annen i såfall...:)

Trenger ei snill og god dame være vanvittig pen for at du skal få orgasme?

Hvis det er årsaken, blir hun jo ikke stygg før ETTER orgasmen. Faktisk ikke før dagen etter.

Skjønner derfor ikke det Capo sier.

du har et poeng, men underbevisst så vet man at man høvler ei grufull berte,... men så er det jo også det faktum at etter eks antall enheter med fludium, så skal det ganske mye for i det hele tatt få junior opp, og da kan man høvle i flere timer i strekk uten reaksjon...

du har et poeng, men underbevisst så vet man at man høvler ei grufull berte,... men så er det jo også det faktum at etter eks antall enheter med fludium, så skal det ganske mye for i det hele tatt få junior opp, og da kan man høvle i flere timer i strekk uten reaksjon...

Alkohol var ikke nevnt i det opprinnelige innlegget.

Tror ikke det er problemet.

Kanskje ditt og Capos problem, at dere ikke klarer å plukke ut de fine damene før dere er drita fulle...

Annonse

Har faktisk samme problemet ! For min del tror jeg at det ligger i at jeg ikke har hatt sex ofte nok og derfor er hele situasjonen anderledes for meg. Veit liksom ikke helt hvordan jeg skal nyte hele greiene fullt ut sammenlignet med det å onanere selv. Når jeg onanerer selv veit jeg jo hva som kjennes best ut.

Alkohol var ikke nevnt i det opprinnelige innlegget.

Tror ikke det er problemet.

Kanskje ditt og Capos problem, at dere ikke klarer å plukke ut de fine damene før dere er drita fulle...

hehe, har i utgangspunktet aldri vært no problem, den dagen jeg blir så dritings er det ikke no poeng i sjekke alikevel, det vil bare være nedverdigende både for henne og meg, hehe... men ser hvor du vil...

men jeg tror jaggu du har harva mer grufulle ting enn meg...

hehe, har i utgangspunktet aldri vært no problem, den dagen jeg blir så dritings er det ikke no poeng i sjekke alikevel, det vil bare være nedverdigende både for henne og meg, hehe... men ser hvor du vil...

men jeg tror jaggu du har harva mer grufulle ting enn meg...

Tror ikke du er helt enig med deg selv, gutt.

Du skrev: "du har et poeng, men underbevisst så vet man at man høvler ei grufull berte,... "

Tror ikke du er helt enig med deg selv, gutt.

Du skrev: "du har et poeng, men underbevisst så vet man at man høvler ei grufull berte,... "

nå må du gi deg...

det er forskjell på mental og fysisk tenning...

stakkars menn kan jo være klar til kamp bare en jente røre ved junior, det betyr ikke alltid at hpdet er med...

nå må du gi deg...

det er forskjell på mental og fysisk tenning...

stakkars menn kan jo være klar til kamp bare en jente røre ved junior, det betyr ikke alltid at hpdet er med...

Du skriver at "underbevisst vet man når man høvler ei grufull berte", og i neste innlegg at "blir så dritings er det ikke no poeng i sjekke alikevel, det vil bare være nedverdigende både for henne og meg".

Hvis det siste stemmer, har du vel ingen erfaring overhodet med å "høvle" mindre pene damer?

Synes bare du er temmelig selvmotsigende, det var hele poenget mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...