Gå til innhold

Bikkja knullet bamsen min!

Anbefalte innlegg

Gjest Lilletrulte
Skrevet

Tror du ikke hunden min kastet seg over bamsen min en dag, og jokket på svarte livet!

Tror dere bamsen fikk skadet psyken sin, slik at han får en vond oppvekst?

Skrevet

Ja, absolutt. Du må ta han med til bamsepsykolog med en gang, ellers kan han få varige mén.

Skrevet

Spør du meg så hadde det vært langt mere skremmende om bamsen din hadde våknet til liv - alla Chucky - og feid over bikkja de.

Skrevet

Tror heller jeg ville vært bekymret for bikkja. Kan jo ikke være helt god, eller kanskje utrolig desperat, for å feie over bamsen din.

Gjest lilletrulte
Skrevet

hallo det er da bare en bamse.

"BARE" en bamse???

Hjerterå....det er det du er...

Skrevet

Tror heller jeg ville vært bekymret for bikkja. Kan jo ikke være helt god, eller kanskje utrolig desperat, for å feie over bamsen din.

Det kommer vel i bunn og grunn ann på utseende til bamsen, og det vet vi fint lite om, på bakgrunn av dette innlegget.

Skrevet

Det kommer vel i bunn og grunn ann på utseende til bamsen, og det vet vi fint lite om, på bakgrunn av dette innlegget.

Men jeg tviler på at bikkja kom i bunn og grunn...

Skrevet

Vel, den var sikkert naken. Og kanskje den hadde samme pels som bikkja. Eller kanskje den var utfordrende kledd.

Når voksne menn puler på oppblåsbare latex-dukker så skal en vel ikke klandre en stakkars hund for slikt.

Skrevet

Vel, den var sikkert naken. Og kanskje den hadde samme pels som bikkja. Eller kanskje den var utfordrende kledd.

Når voksne menn puler på oppblåsbare latex-dukker så skal en vel ikke klandre en stakkars hund for slikt.

Nei, det er nøyaktig mitt poeng også.

Det er trossalt mulig at bamsen hennes er den beiben.

Skrevet

Men jeg tviler på at bikkja kom i bunn og grunn...

Jeg tviler også på at bamsen kom i bunn og grunn. :)

Carisma1365380365
Skrevet

Bedre at den kastet seg over bamsen din, enn at den kastet opp på den... tror jeg. ØØØØØØØH?!??!

Eller var det du sa en metafor? Nå ble jeg forvirra assa...

:) *s bredt*

Skrevet

stakkars bamse...

tror du bør kvitte deg med den bikkja gitt... en dag tar den deg mens du sover...

Skrevet

Ja, du kan like godt brenne den.Den er ødelagt.

Skrevet

Er ikke bamsen din ferdig med oppveksten?

Nå er det vel på tide å få barn, og det var vel det bikkja tenkte også.

Skrevet

Helt normalt.

Neste gang blir bamsen revet i filler og restene blir spydd opp den påfølgende natta.

Hunden min har et anstrengt forhold til Aftenposten som ligger på gulvet, mat som står på bordet og skittentøy.

Hagen1365380365
Skrevet

Jeg hadde vært mere bekymret for tissen til bikkja di. Er ikke en sånn bamse fryktelig tørr?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...