Gå til innhold

Flere som STIKKER????

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at endel i forumet sprayer. Men lurte på egentlig hvor mange som stikker! Eller som snart skal starte stikkingen?? Selv er det dag nr. 6 i min rekke med stikk...oj hvilken glede!!!

Magen min er oppblåst og kramper i beina har jeg også fått...jaja, litt plager må en jo ha i tillegg til svettingen....la det bli vinter og kaldt.....hehe!!

Ha en fortsatt fin dag...husmorpliktene kaller...

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68761-flere-som-stikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg stikker som bare det, er på den 8. dagen, skal til UL i morgen. Er veldig spent, lurer på om jeg må ta flere, eller om det blir uttak på mandag.... Magen er oppblåst og jeg er trøtt, men det er nok alikevel disse HETETOKTENE som gjør meg gal!! Synd å klage på varmen, så det skal bli godt visst det er siste dag med hormoner for meg i morgen! Når er du klar for uttak?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68761-flere-som-stikker/#findComment-324916
Del på andre sider

Heisann!

Jeg stikker som bare det, er på den 8. dagen, skal til UL i morgen. Er veldig spent, lurer på om jeg må ta flere, eller om det blir uttak på mandag.... Magen er oppblåst og jeg er trøtt, men det er nok alikevel disse HETETOKTENE som gjør meg gal!! Synd å klage på varmen, så det skal bli godt visst det er siste dag med hormoner for meg i morgen! Når er du klar for uttak?

Klem

Hei..

Oj allerede da!! Hvor stor dose har du tatt? Og hva har du tatt?

Jeg har gått på 75 ie frem til tirsdag, så økte den til 115 frem til søndag..

Jeg skal på UL og kontroll på mandag. Vi tar forsøket på RH og det er første forsøk! OG dere da om jeg får spør?

Regner vel med at om eggene er fine til mandag at noe skjer ganske fortløpende etter det...slutten av neste uke, begynnelsen av uka etter...vet mer til mandag..

Jeg bruker gonal, og du har??

Off, stopp meg om du synes jeg spør for mye..:o)

Du er altså to dager før meg på stikkingen...

Ha en fin kveld videre...

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68761-flere-som-stikker/#findComment-325078
Del på andre sider

Hei..

Oj allerede da!! Hvor stor dose har du tatt? Og hva har du tatt?

Jeg har gått på 75 ie frem til tirsdag, så økte den til 115 frem til søndag..

Jeg skal på UL og kontroll på mandag. Vi tar forsøket på RH og det er første forsøk! OG dere da om jeg får spør?

Regner vel med at om eggene er fine til mandag at noe skjer ganske fortløpende etter det...slutten av neste uke, begynnelsen av uka etter...vet mer til mandag..

Jeg bruker gonal, og du har??

Off, stopp meg om du synes jeg spør for mye..:o)

Du er altså to dager før meg på stikkingen...

Ha en fin kveld videre...

Stor kos fra

Hei igjen!

Jeg bruker Puregon, har tatt 150ie, som jeg også gjorde under første forsøk i mars. Da tok jeg 10 sprøyter, så nå er det to mindre, de regnet vel med at det skulle være nok. Det får vi se i morgen da:) Tar forsøket i Haugesund forresten! Er spent, har liksom lyst å få det gjort nå, det blir nok venting i ukene som kommer! Vi ligger ganske likt, vi får heie på hverandre;)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68761-flere-som-stikker/#findComment-325087
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...