Gå til innhold

Maye......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Dipsey,

jeg stikker :)

Det gikk kjempefint hos legen i går, og jeg fikk med meg penn og resept på Peregon (hjelp, nå husker jeg ikke helt hva det heter engang....)

Så var det rett på apoteket for å få tak i ampullene som jeg skulle begynne med samme dag. Første apotek hadde ikke, men kunne skaffe meg til i dag. Litt for sent.

Videre til neste apotek, ikke der heller. Men hun var så hjelpsom og søt, så hun ringte rundt for meg og fikk dem til å holde det av for meg på Jernbanetorget.

Så i går kveld kl 2100 satt jeg mitt første stikk. Helt alene, på meg selv, i magen stakk jeg en spiss ting... Jeg er helt imponert over meg selv, for jeg har skikkelig sprøyteskrekk.

Men, nå er jeg altså en stikker :-)

Hvordan går det med det? Leser at du skal tilbake til Oslo til mandag. Spennende.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68795-maye/#findComment-325556
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...