Gå til innhold

Livredd for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Gravidieter skremmer meg også!

Men også dette marerittet, begynner å få lyst til å si at typen skal ha kondom i tilegg, men da overdriver eg vel en god del?

Hva ville du gjort om du gjor en gravid da?

Du er jo man så meningene dine teller lite, men alikevel...

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Gått på sjåen, er det et alternativ? :)

Fortsetter under...

Jeg forstår godt at gutter kan bli redde for graviditet/bli lurt.

En bekjent av meg prøvde seg på den, å beskylde en annen for å være faren. Skikkelig ufint gjort.

Da håper jeg du sa fra og ordnet opp i galskapen.

Damer har mye makt når det gjelder sånt.

Annonse

Bra!

Det var bestevenninna til hun fitta som prøvde å gjøre seg gravid, som fortalte det til meg.

Godt noen jenter har litt mellom øra.

Damen jeg kjente var allerede gravid med en annen og hadde sex med en kamerat av meg for å legge skylda på ham.

Skal si han ble lettet da jeg fortalte at hun allerede var gravid. Hun tok forøvrig abort noen mnd etterpå da han andre var gift.

Damen jeg kjente var allerede gravid med en annen og hadde sex med en kamerat av meg for å legge skylda på ham.

Skal si han ble lettet da jeg fortalte at hun allerede var gravid. Hun tok forøvrig abort noen mnd etterpå da han andre var gift.

Ondskapsfulle kvinnemennesker.

Det er ikke mer å si om den saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...