Gå til innhold

Hvor mye til i lag?

Anbefalte innlegg

Eg er en 18 år gammel jente, typen min er 21. Vi møttes i påsken og bla sammen i sommer, da var vi i lag hele tiden, men nå har den harde hværdagen begynt.

Eg går siste året på gymnaset, det blir hardt, i tilegg tar eg et ekstra fag som privantist, har to jobber, hund, familie, venner og trener.

Han har fast jobb 08-17 og trener også, (mer en meg)

Vi kommer dette halve året til å få ganske liten tid til hværandre, bor en time fra hværandre og har forsjellige vennekretser.

For meg er det helt oki at vi ikke kan treffes så ofte nå, vi var jo sammen hele tiden i sommer, eg trenger tid for meg selv også og ønsker å gi han det samme.

Eg vil heller kompansere det med noen deilige lang helger utover høsten når eg har fått litt mer rutine på livet, da kan vi sikkert treffes ofte i ukedagene også.

Dere gutter, høres dette rimelig ut?

Må dere være smmen med kjæresten deres hele tiden?

Eg mener det er viktig å gi hværandre luft og han sier det samme, han er også veldig forståelsesfull og tolmodig med dette, men hva nnat kan han være?

Ville dere tolerert noe sånt?

Jenter kan også svare altså!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68808-hvor-mye-til-i-lag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Så mye tid bruker jeg sammen med min kjæreste også. På den måten rekker vi å savne hverandre og blir ikke lei hverandre. Vi kan opprettholde kontakt med venner (har også forskjellige vennekretser) og samtidig ha relativt god tid til hverandre. Vi har vært sammen i 14 måneder på denne måten, så det fungerer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68808-hvor-mye-til-i-lag/#findComment-333255
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...