Gå til innhold

"UTSPRING" hvor er bladet blitt av??!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg fikk det for ja...tja...ei god uke siden tenker jeg!!

Har ikke du enda fått det?? En veldig fin utgave syntes jeg..men skal kanskje ikke si så mye enda i og med at du ikke har fått det.....hehe!

Hvordan går det med deg??

Stor kos fra

Heisann..

Jeg fikk det for ja...tja...ei god uke siden tenker jeg!!

Har ikke du enda fått det?? En veldig fin utgave syntes jeg..men skal kanskje ikke si så mye enda i og med at du ikke har fått det.....hehe!

Hvordan går det med deg??

Stor kos fra

Neida, jeg har IKKE fått bladet. Jeg har det bedre nå - hadde omgangssyken i helga. Men, nå er jeg klar til kamp igjen, starter mitt 4.forsøk ved neste mens. Dette blir ca. den 2. september. Jeg gleder meg faktisk - tro det eller ei! Hvordan går det med deg da, håper at du har det bra?!!!!!!!

Stooor klem fra,

Neida, jeg har IKKE fått bladet. Jeg har det bedre nå - hadde omgangssyken i helga. Men, nå er jeg klar til kamp igjen, starter mitt 4.forsøk ved neste mens. Dette blir ca. den 2. september. Jeg gleder meg faktisk - tro det eller ei! Hvordan går det med deg da, håper at du har det bra?!!!!!!!

Stooor klem fra,

Utspring ble sendt ut for lenge siden, og har kommet i posten til de aller fleste. Dersom du ikke var registrert medlem i juni har du ikke fått bladet. Du kan sende en mail til [email protected] så kan vi sjekke om du er registrert som medlem.

Mvh. Anne J. Leder I i FUB

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...