Gå til innhold

Miniseminaret om endo og PCOS

Anbefalte innlegg

Gjest Siw i FUB

Minner om miniseminaret, FUB Oslo/Akershus, skal ha om endometriose og PCOS.

Tom Tanbo og Per Olav Dale skal holde foredrag, og svare på spørsmål.

Tom Tanbo er ass.avdelingsoverlege dr.med. ved kvinneklinikken på Rikshospitalet, og Per Olav Dale er seksjonsoverlege dr.med. ved seksjon for barnløshet og assistert befruktning ved samme klinikk.

Tanbo vil snakke om endometriose, og Dale om PCOS.

Dette vil bli en meget interessant kveld, hvor vi alle kan få svar på det vi sitter inne med av spørsmål, rundt disse temaene.

Så meld dere på!!

Sted: Håndtverkeren Kurs- og konferansesenter

Tid: Torsdag 29.August kl. 18.00

Pris, 50,- for FUB medlemmer,

og 100.- for ikke medlemmer.

Påmelding skjer til: [email protected] eller [email protected]

Håper vi sees!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68846-miniseminaret-om-endo-og-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne dratt jeg, men har absolutt ikke råd til å dra helt til Oslo. Typisk det, at alle sånne tiltak skjer i hovedstaden. Skulle tro at det ikke fantes noen med sånne plager andre steder...*snufs*

Man kan jo spandere en flybillett på foredragsholderne og ha en sånn kveld i en annen stor by?

Skulle gjerne dratt jeg, men har absolutt ikke råd til å dra helt til Oslo. Typisk det, at alle sånne tiltak skjer i hovedstaden. Skulle tro at det ikke fantes noen med sånne plager andre steder...*snufs*

Man kan jo spandere en flybillett på foredragsholderne og ha en sånn kveld i en annen stor by?

å starte lokalavdeling av FUB der du bor?????

Før man klager over at alt skjer i hovedstaden bør man kanskje se på hva man selv har gjort eller kan gjøre der man selv bor. Seminaret om endo og PCOS er arrangert av FUB Oslo/Akershus og det er ingenting i veien for at andre lokalavdelinger (hvis vi hadde det andre steder enn Rogaland og Oslo/Akershus) kunne arrangert liknende.

Du er jo en jente med guts og initiativ - har "kjent" deg en stund her på DOL - du kunne sikkert fått gjort mye om du vil :o)))

Hilsen fra Anne J., leder I i FUB

å starte lokalavdeling av FUB der du bor?????

Før man klager over at alt skjer i hovedstaden bør man kanskje se på hva man selv har gjort eller kan gjøre der man selv bor. Seminaret om endo og PCOS er arrangert av FUB Oslo/Akershus og det er ingenting i veien for at andre lokalavdelinger (hvis vi hadde det andre steder enn Rogaland og Oslo/Akershus) kunne arrangert liknende.

Du er jo en jente med guts og initiativ - har "kjent" deg en stund her på DOL - du kunne sikkert fått gjort mye om du vil :o)))

Hilsen fra Anne J., leder I i FUB

*plukker opp hansken*

OK, jeg er med jeg, men jeg trenger noen få retningslinjer til hvordan dette kan gjøres. Har du eller noen andre tid til å komme med noen ørsmå tips?

Har litt tid til å gjøre dette nå, så timingen er bra.

Gjest Sidsel i FUB

*plukker opp hansken*

OK, jeg er med jeg, men jeg trenger noen få retningslinjer til hvordan dette kan gjøres. Har du eller noen andre tid til å komme med noen ørsmå tips?

Har litt tid til å gjøre dette nå, så timingen er bra.

Hei!

Hvis du ser dette da - jeg tør nesten ikke legge ut en personlig melding til deg etter all debatt som har vært her inne....

Send meg eller Anne en mail så kan vi gi deg retningslinjer om oppstart av lokalforening. VI trenger det i den byen du bor - tro meg! Tror du kan få med deg en del andre også.

Min mail er [email protected] eller du kan sende til [email protected]. (skulle jo ha mailadressen din ett eller annet sted, men er redd den har forsvunnet).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...