Gå til innhold

Syns unge jenter at eldre menn er attraktive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• -Riksklysa

11

• tigertrollet

8

• Carisma1365380365

4

• rufsetufsa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Dette forandret seg med årene hos meg!

Da jeg var fjorten var de på nånn og tjue spennende!

I 16/17 års alderen var de rundt tredve mest attraktiv for meg!

Nå i en alder av 28 ser jeg på de litt yngre....=o)

Snodige greier det der men ikke så ulogisk heller!!

*lol*

nei jeg tenkte mer på at vi som er i midten av tyveårene er utgamle *snufs*

Å, du tåler nok å høre sannheten! *s*

Jentene ser etter en farsfigur, har du ikke skjønnt det.. og man puler ikke fedre, så derfor må du holde deg til jenter på din egen alder;)

Å, du tåler nok å høre sannheten! *s*

Jentene ser etter en farsfigur, har du ikke skjønnt det.. og man puler ikke fedre, så derfor må du holde deg til jenter på din egen alder;)

nå synes jeg du begynner å bli ufin, hehe...

men takke meg til at du er eldre enn meg da *lfl*

Annonse

Annonse

Gjest ikke nå nei

Har alltid syntes menn over 30 er for gamle. Og nesten hadd en ubevisst grense på ca 25 år. Stort sett bare rota meg bort i gutter som er noen år eldre enn meg. Men så hører det med at jeg er 19...og sammen med en på 35!

Altså går jeg ikke rundt å tenner på hver eneste "gamling" over 30! Men jeg tente på -ham- fordi han er den han er. Kanskje det har noe å gjøre at han er voksen,at han behandler meg annerledes enn folk på min alder, at han gir meg en unik trygghet.. Men jeg tente på -ham- og ikke hver og en over 30!

Såh! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...