Gå til innhold

Det gikk til helvete..

Anbefalte innlegg

Idag er jeg nedfor. Er en mann på 39 år som for 2 mnd siden traff drømmekvinnen. Vi ble kjempeforelsket og alt gikk veldig fint. Selv har jeg to barn fra før, og hun hadde tre. Vi traff hverandre hver dag og etter noen uker kom hun på overnatting med ungene sine, alt gikk fint. Ingen tegn på at dette skulle gå til helvete. På Mandag var jeg oppe på besøk hos henne og hadde middag, alt var bra, hun skrøt over hvor fint det hadde gått med ungene. MEN så gjør hun det slutt brått og brutalt, det ble for mye stress sier hun nå.. Så sitter jeg her da knust og forstår ingenting. HJELP.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68934-det-gikk-til-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Susanne

Er selv i lignende situasjon, og tror du må gi henne litt rom til å puste... Det kan bli litt mye med kontakt hver dag, jeg kjenner meg igjen i det. Det betyr nok ikke at hun ikke er glad i deg lenger.

Spør henne hva det er, og vil hun ikke snakke om det får du bare avvente situasjonen litt. Ikke mas eller ring og send masse meldinger.

Jeg er sammen med en og vi var med hverandre hver dag og han sendte på meldinger og ringte... det ble litt i meste laget, noe jeg sa til ham. det hjalp, og jeg er mer forelsket enn noengang! traff ungene hans forrige helg, og de er helt skjønne. det virker som om han liker mine også, så dette kan gå bra.

men vi sover ikke over hos hverandre når ungene er der ennå, DET blir litt for seriøst for meg. foreløpig skal jeg og ungene være sammen uten ham om morgenen synes jeg.

håper det går bra for dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68934-det-gikk-til-helvete/#findComment-326184
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...